< Tilbake til oversikten

Skal ha fest i morgen ...

Mrs. Big sa for siden:

Stor fest! Skal feire 40 års dagen min. Og denne dagen tenkte jeg at jeg ikke skulle tenke så mye på dietten. Men ettersom det nærmer seg, så får jeg nesten panikk når jeg tenker på at jeg kanskje spiser noe jeg ikke skulle ha spist, og at jeg kommer til å legge på meg!
Selve maten er grei, vi griller kjøtt og fisk, men jeg tenker på kaker.....Kunne tenke meg et kakestykke, men er det en kake som jeg kan spise uten å få dårlig samvittighet? Jeg har funet flere kakeoppskrifter her inne, men ingen oppskrifter er skrevet av folk fra Eurodiett, og da blir jeg usikker.:o Noen som vet om det er NOE jeg kan spise?

ijad sa for siden:

Bare nysgjerrig på hvordan du (og dere andre her inne) løser slike "problemer" som fest ol. Skal på reunion i helgen, og jeg vet det blir vin/ost og kjeks. Er i fase 1 jeg nå. Ødelgger jeg alt med ett par glass vin? Eller er det bare å starte på ny frisk på søndag?

indi sa for siden:

mrs big, søk opp gerds ostekake, den er knall! eller, nå er det nok en stund siden bursdagen da...
Når jeg må spise ute passer jeg på å unngå karbo, så ost er greit, og for mye vin er mye bedre enn tre tørre kjeks...

Antoinette6 sa for siden:

Bare ost og vin er jo deilig, da. Tørr og hvit, må vite. Og så får man jo håpe at vertsskapet vet at stangselleri og blåskimmelost nærmest hører sammen. ( - og så Fiin Gammel Portvin, da, men det sa jeg ikke ) ;)

ijad sa for siden:

Blåskimmelost og stangselleri hørtes yumi ut, det skal jeg ta med meg!:)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.