< Tilbake til oversikten

Ny på forumet

~Rosa Skydått~ sa for siden:

Hei folkens.

Jeg er ny her inne, men ikke så ny på kuren. Jeg går nå inn i min 5 uke, og har gått ned 4 kilo på kuren. Det er ikke så mye jeg hadde håpet, men jeg vet at jeg sliter veldig med å gå ned i vekt, og er fornøyd med disse fire kiloene så langt. Jeg skal gifte meg den 8 august (2 uker), og vet at hvis jeg går med mye mer nå, så kommer brudekjolen til å være for stor. Dessuten skal jeg på treningsleir i fem dager neste uke, tilsammen ca 28 timer trening, så vektnedgangen kan sikkert la vente på seg i en eller to uker.

Jeg var på Hot Wok City på lørdag og spiste det jeg syntes SÅ sunnest ut; en wok med kylling og grønnsaker. Men den må ha hatt mange karbs i seg, siden jeg ikke har fått "rosa pinne" siden da. Men jeg har vært kjempestreng siden det, og prøver å se ting fra den lyse siden: Jeg spiser ihvertfall riktig når jeg IKKE skeier ut ;)

Gleder meg til å lese om hvordan andre opplever kuren. Jeg har ikke vært på et slankeforum med slankere som KUN går på ketolyse! Jeg tipset forresten en vennine hit for noen dager siden, selv om jeg aldri hadde vært her. Og nå har hun mast på at jeg også skulle komme innom og titte, og det er jeg glad for at jeg har gjort!

God sommer i varmen....

Mvh Rosa Skydått

Fungirl sa for siden:

Velkommen hit og gratulere med snart bryllup og flott vektnedgang :)
Her diskutere, blogger og står vi på så her er det masse støtte og hjelp å få :)

MorStine sa for siden:

Hei og velkommen! Her er det bare å fyre løs med spørsmål og erfaringer;)

Ang måltidt ditt på Wok-restauranten, så kan det fort komme opp i mye karber med grønnsaker og saus, ofte har disse sausene sukker i. Så du har nok kommet ut av ketose. Men stå på og forsett slik du gjorde før dette, så kommer du deg videre ned i vekt! Masse lykke til med både treningsleir og bryllup!

~Rosa Skydått~ sa for siden:

Hei og takk dere.

MorStine:
Dette er nå dag fem der jeg har holdt meg til ketolysekuren, og jeg er fremdeles ikke kommet inn i ketose igjen. Kan det være noe jeg gjør feil?

Fungirl sa for siden:

Legg ut hva du spiser så kan vi se om det er noe der som gjør at du ikke kommer i ketose igjen....

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.