Jeg har gått på kuren i 2.5 uker og er fryktelig svimmel. Det står at man skal drikke saltholdig drikke, men jeg brekker meg av farris... :kadetgaar
Det er fryktelig ubehagelig, jeg kan sitte dønn rolig og kjenne at jeg er helt surrete. Har lurt på om det kommer etter kaffedrikking. Noen som har erfart noe sånt? At kaffe gjør at man blir svimmel? Eller er det bare tilfeldig?
Jeg kan bli litt svimmel av kaffe, eller den berømte kaffeskjelven :)
men jeg tror nok du bør prøve å få i deg noe farris eller hvertfall litt mineralsalt ellers. Har du forsøkt farris bris med smak? Du kan riste den og slippe ut kullsyra evt.
Nei, jeg har ikke prøvd det, men jeg kan jo gi det et forsøk. :)
Det er kullsyra som er problemet, vann er best uten kullsyre syns jeg. Men hvis det kan hjelpe så er det verdt forsøket. Vil at dette skal gå over snart... :nedfor:
Takk for tipset, da skal jeg kjøpe en flaske etterpå! :)
Men hvor svimmel er du? er det hele tiden? eller kommer det feks om du drikker mye kaffe? for da er det jo mest sannsynlig kaffen..
MEN.. jeg var grusomt svimmel i etter 1,5 uke på kuren.. jeg fikk beskjed om å ta dobbel dosie magnesium(som vi tar på kvelden) og tran i en uke. Sleit med tranen, men det hjalp... men da var jeg svimmel hele tiden, og det var så plagsomt at jeg nesten ikke torte å kjøre bil...
En liten trøst: det går over, og alt blir bare bedre, så hold ut!:)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.