Finnes i kapsler å for de som ikke liker å ta oljen /evt bruke den i mat
Her kommer litt om oljen: Udo´s Choice, den optimale oljeblandingen av omega 3, 6 og 9 fettsyrer fra et utsøkt utvalg av vegetabilske kilder, har du alt det gode fettet du trenger i en blanding. Smører huden og leddene, nærer hjernen og hormonproduserende kjertler, styrker hjertet, kretsløp og indre organer. Blandingsforhold 2:1:1.
Har også lest det skal være bra å ta for de som sliter med å bli gravid ....
fant dette her inne på et annet forum, ser at proteinfabrikken selger det, noenher inne som har noe erfaringer å komme med?
Jeg bruker og innta slik type olje hver dag men jeg bruker Tech Nutrition sin som er på flaske.
Kan ikke si jeg merker så mye forskjell men det er jo bevist sunt og det smaker godt så da er det ikke noe og lure på for min del :)
Jeg lager salatdressing med Udo's choice nesten hver dag. Blander den med sitronsaft (på flaske, fra helsekosten), pisker dette sammen med litt salt og pepper. Synes det er kjempegodt! :)
Men oljen er jo dyr, da. :(
Er sterkt blitt anbefalt Udo's choice av "vanligvis pålitelige kilder".
Det sa meg ikke en dritt. Udo's Choice-oljen ihvertfall. Har prøvd å bare ta den med skje, og så drikke litt juice, men oljen setter seg på leppene og jeg var uvel i flere timer etter det. Prøvde så i smoothie, og det var greit nok, men fikk aldri kamuflert smaken fullt og helt, uansett hva jeg hadde oppi.
Jeg leste et sted at det tidligere har stått at en dagsdose er intet mindre enn NI kapsler da, så det lønner seg kanskje ikke.. Og så, etter en stund, sto det plutselig ikke et kvekk om dosering. Sjikkelig rart, lizzom. Så på en sånn boks nylig, da sto det 2.. Vet ikke om den er mer konsentrert nå enn før, det er jo mulig.
Står 1-2 kpsl, to ganger pr dag på den boksen jeg kjøpte nylig.
Jeg er på reise nå, og siden det ikke er jeg som lager maten hele tida nå, så tviler jeg på at jeg får i meg nok fett...så da gikk jeg til innkjøp av udo´s.
Blir nok sikkert litt dyrt i lengden med kapsler, ja. Men jeg satser på at jeg klarer å få nok fett i maten på naturlig vis så snart jeg selv kan kontrollere det (les: lage maten selv)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.