antikarb sa for siden:
Kan noen hjelpe meg med en rask og enkel og god kjøttdeig middag....???
antikarb sa for siden:
Kan noen hjelpe meg med en rask og enkel og god kjøttdeig middag....???
Albertine sa for siden:
Det enkleste som finnes er å steke kjøttdeigein med tacokrydder og så slenge den i ovnen med masse deilig ost oppå. Evt. slenge oppi masse krydder og tomatpure og gratinere med ost.
Trolljenta sa for siden:
Det enkleste er jo bare å steke den sammen med det du liker av grønnsaker og hive på krydder.
Eller stek kjøttdeigen med løk og paprikastrimler, krydre med hindu sitt tacokrydder. Spis med salat, rømme og firstprice tacosaus. Hjemmelaget guccamole er også digg til.
antikarb sa for siden:
takk for svar!
annkabo sa for siden:
Det er også godt å steke kjøttdeigen og ha løk, krydder (jeg bruker gastromat) og rømme i den. Kjempegodt med salat til:spisesnak
Jeg kan også anbefale å blande egg, krydder, løk/purreløk, paprika, erter og evt andre grønnsaker i kjøttdeigen, og steke store karbonader. de er nydelig med salat eller bare som de er. Mmmmm...nå ble jeg sulten her...:rolleyes:
Iset sa for siden:
Du kan lage lasagne og erstatte lasagneplatene med høvlede hvite neper, det er kjempegodt. Bare skjær nepene med ostehøvel, så tynt du kan og legg dem taksteinsvis mellom kjøttfyllet. Dekk selvsagt med syndige mengder ost.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.