< Tilbake til oversikten

Dropp karbohydratene

mam sa for siden:

Noen som har denne boken, av Amanda Cross? Den kom ut i 2003, og jeg har vært på 3 bokhandler i byen uten å finne den. De vil gjerne bestille den boken til meg, det er ikke noe problem. Men jeg føler et visst press på meg, da bør jeg kjøpe den. Og jeg vil helst bla litt i en bok før jeg kjøper den, finne ut om den ser lovende ut.

Så jeg kan jo spørre om noen anbefaler den, da. Det ble sagt om den i reklamen : "- og tilpasset den norske matkulturen."

Det er noe sånt jeg skulle ha. Synes mye andre oppskrifter er litt vel spesielle. Noen som har denne, og som liker/misliker den?

Musti sa for siden:

Hei Mam

Denne hørtes spennende ut. Håper noen andre vet noe mer. Jeg savner sårt en lavkarbo-kokebok. Det finnes jo mange fine oppskrifter her inne, men er jo litt koslig med en bok da.

Anne sa for siden:

Jeg har ikke vært borti denne kokeboken,men skal stikke en tur innom et par bokhandlere jeg tror har den, så skal du få rapport. Jeg er kokebokoman:D

Iset sa for siden:

Jeg har en som heter "Lavkarbomat på få minutter", men er ikke fornøyd med den. Syns ikke noe i den så særlig godt ut, og har enda ikke prøvet ut en eneste oppskrift i den.

www.bokkilden.no/ProductDetails.aspx?ProductID=8205308942&CatalogName=Books&CategoryName=BIC_VB

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.