Hannehk sa for siden:
Noen her som spiser rekesalat? Kikket på en pakke i går å det er jo bare 3 g kh pr 100 g jo! Dersom jeg kan ha dette til grillmaten blir jo alt myyyyye lettere hehe ;)
Hannehk sa for siden:
Noen her som spiser rekesalat? Kikket på en pakke i går å det er jo bare 3 g kh pr 100 g jo! Dersom jeg kan ha dette til grillmaten blir jo alt myyyyye lettere hehe ;)
Anne sa for siden:
Kh-messig er rekeslaten helt grei...litt ihvertfall. Avhengig av om du går på Ketolyse eller vanlig lavkarbo, kanskje...100 gr er ikke sååå mye, men deet er den majonesen da. Så hvis du er opptatt av sunn olje... Ja, vet ikke hvor farlig litt er jeg.
Jeg spiser både det og Skagensalat i avokadoen min:)
nøtta sa for siden:
jeg bruker mye rekesalat, den har 2khd per 100g.... :)
Hannehk sa for siden:
Hmm her må jeg sjekke de forskjellige forstår jeg :D
Elanessë sa for siden:
Ja rekesalat spiser jeg av og til :) Godt i avocado. Det er MYE forskjell på kb-innholdet i typene. Billige er det ofte mer kh i (type first price o.l) Men de med mer reker i har da selvfølgelig mindre kb :) Syns å huske at Denjas er ganske ok?
fjanni sa for siden:
kjøpte rekesalat fra ica i går, den sto det 1 gram karbo per 100 gram på tror jeg? Men fy flate så syk jeg ble. Satt på do med festmage resten av dagen. Tror ikke den var helt fersk for å si det sånn.. spise den også i avocadoen min. sukk. det var godt men jeg kan ikke si jeg har lyst på det igjen.
nøtta sa for siden:
det kan jo hende det ble for mye fett for deg ? både avocado og rekesalat er jo veldig fett, jeg merker at huden blir veldig bra i de periodene jeg får i meg den retten.
jeg tror det er denja sin ja :)
K@rin sa for siden:
I Delikat sin rekesalat er det sukker.
beths sa for siden:
MARTHAS KREPSEHALESALAT! Bare 1.1 g karber, masse kreps, kjempegod!
Fant den på Rema
tror at rekesalaten inneholdt 1,4 g så den var ikke så ille den eller
Pearl sa for siden:
jeg lager min egen rekesalat;
Blander sammen opphakket kokt egg, reker, majones og bittelitt saft av sure agurker.
screwball sa for siden:
Ja, jeg bruker både div. rekesalater og Denjas "Reker i Majones" på Ziggylappene, har ikke tenkt på å ha i avocado, det hørtes godt ut - må prøves!
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.