For det første, fik mensen 0ver 1 ue før forventet mens, det har aldri skjedd før. i tillegg hadde jeg utskeielse forrige helg i oslo m pizza, rødvin, kinamat på Dinner og hotellfrokost. Ble uggen og oppblåst i kroppen, samt full av vann. Mandagen gikk jeg tilbake på lavarbo, og drakk mye vann. Men nå i dag, søndag står magen rett ut, verker i den, er kvalm og uvel, og puppene er større enn på lenge. Nesten som da jeg ammet. Skjønner ingenting jeg. Drikker jo mye vann også:eek: Skal veie meg i morgen for å se hva som foregår. Har ikke turt denne uken da jeg regnet m at jeg er full av vann etter forrige helgs utskeielse.
ok, tenkte anskje det var noe slikt ja. Var iallefall ikke noe ok å være så uggen i en uke etter utskjeielsen:mad: Tror ikke det skal skje flere ganger..... Har fått forstoppelse også, så magen står som sagt rett ut.........
Lurer på hvor lang tid det tar før ting normaliserer seg?
en 4-5 dager med meg ihvertfall, samt 3-4 uker med trening og vann og sunn kost for å bli kvitt vannet. Men ikke bli skremt, nå binder jeg mye vann generelt, og bruker lengre tid enn de fleste. Men ikke bli overrasket over en langvarig utrensking. Som sagt - om en 4-5 dager er det verste over:) Lykke til, og vær forsiktig med saltet:)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.