< Tilbake til oversikten

makrell i tomat!

#1

ayliah sa for siden:

Kan man spise makrell i tomat?er jo tilsatt noe sukker i den..men lite karbo,,minnes å huske det stod 2.9 g karbo
Men er vel ulovlig å spise under introen?(har ikke fått boken ennå..så jeg føler meg så "grønn":o


#2

ayliah sa for siden:

jeg glemte å spørre om det jeg skulle her også...
idag har jeg spist 2 ryvita knekkebrød,et med majones og reker..og et med gulost og paprika..
og en pose gammeldags baconsvor...
hvor mye karbo kan jeg ha fått i meg til nå..?og får mange kalorier ca?

Tenkte sette meg inn i endel karbo.tabeller og kcal tabeller!:o


#3

Skorpia sa for siden:

Det er tomatsausen som inneholder karbo,og jeg tror de 100 gramsboksene(runde bokser inneholder 11 gram) så hvis du spiser vanlig makrell i tomat,med lite tomatsaus blir det mye mindre:-)

Du må se på pakka selv når det gjelder knekkebrød for det er ganske forskellig hvor mye karb det er,gulost inneholder 0 gram karbo :-) og paprikaen blir jo som krydder å regne


#4

ayliah sa for siden:

føler meg såå masete..men dere er så flinke til å svare meg...;O)I helgen skeiet jeg ut med stratos og cola/potetgull..men det begrenset seg over 2 timer..likevel gikk jeg heeeelt ut av ketosen!Ennå gir den bare utslag på lav.er det slik at det går 2-3 dager før man eventuelt kommer inn igjen?Jeg begynner for fullt på mandag...idag fikk jeg email ang.boken..den er sendt pr post!!Så etter festen på fredag og lørdag..så er det igang!!!Gleder meg!!;O)Vondt i hodet igjen idag..men det er vel på grunn av inntaket av 15 karbo,det er overgangen ikke sant??Til ketosen?:o
Takker for supre svar;O):)


#5

HP sa for siden:

Vondt i hodet kan du vel regne som straffen for å skeie ut... ;)

Prøv heller å skeie ut med lovlige matvarer. Mørkeste sjokoladen, nøtter, mat uten sukker, med mye fett...

Skal du følge teorien om hvor lang tid kroppen bruker på å "oppdage" karbohydratene, så er tidsrammen 45 minutter. Men det er ikke alle det gjelder for da...

Makrell i tomat kan du spise, men husk å regne dem inn i totalen på 20g.

Ryvita knekkebrød - rug - 4,3g net karb per skive...


#6

ayliah sa for siden:

regnet med det svaret;O);) ja..da har jeg forstått det riktig...tar jeg et ryvita knekkebrød m makrell i tomat og majones til kvelds tror jeg at jeg er oppe i 15 gr.carb idag!
Men fy..vekten min går opp og ned..som en jojo!Frleden dag viste den minus 4.5 ,nå viser den minus 2.7..hva skjer..utskeielsen som har skylden formoder jeg??:o


Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.