< Tilbake til oversikten

Grusom Ånde! :/

m19 sa for siden:

Nå er jeg lei den forferdelige smaken jeg har i munnen, og den grusomme ånden!! Jeg hadde håpet og trodd at den skulle forsvinne etterhvert, men neida... Jeg pusser tennene morgen og kveld, slik som jeg alltid har gjort. Og flere ganger daglig skyller jeg munnen med munnskyll, men dette hjelper bare 15-30 min, så er den vonde smaken og ånden tilbake :/

Dersom det er noen andre her inne som plages med det samme: har dere noen tips? Er det absolutt ingen typer tyggegummier man kan tygge??

Kattemor sa for siden:

Et godt råd: tygg på persille : ) det hjelper mot både slankeånden og hvitløksånde :D

Distrea sa for siden:

buk mye tanntråd og tannpirkere... SB12 kan hjelpe noe

men... kjent problem :ja:

m19 sa for siden:

Persille? ...hvor lenge varer den effekten da? er det slik at jeg er nødt å tygge det så å si hele dagen, eller har den langvarig effekt?

m19 sa for siden:

tanntråd pleier jeg å bruke, men hjelper aldri mot ånden, iallefall ikke på min ånde, for den er grusom... tror det må sterkere saker til for å kverke den:p

sb12 har jeg prøvd før, sånn lenge før jeg begynte på ketolyse, men ble så tørr i munnen av den.. men, jeg skal teste den ut igjen, for å se om den kanske kverker ketose-ånden.. håper virkelig det!

Hannehk sa for siden:

Må bare si at mye av ånden også er pga alt kjøttet som vi spiser! det setter seg ofte fast mellom tennene (iallefall hos meg gjør det det :() og lukter død og pine dersom man ikke får det ut!!! Så som det er nevnt over her TANNTRÅD er kjempeviktig!

quebec sa for siden:

FNIS, ihvertfall tanntråd ETTER persilletygging :)

Lava sa for siden:

:lol:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.