Pocahontas sa for siden:
Stor undersøkelse viser at Fedon og Atkins har rett (og Torkel).
www.aftenposten.no/helse/article2545186.ece
Visste vi det ikke! ;)
Marianne
Pocahontas sa for siden:
Stor undersøkelse viser at Fedon og Atkins har rett (og Torkel).
www.aftenposten.no/helse/article2545186.ece
Visste vi det ikke! ;)
Marianne
Lava sa for siden:
- Fet mat gjør deg slankere
Illustrasjonsfoto: Colourbox.com.
Fet mat gjør deg slankere! Det går fram av en ny undersøkelse om kosthold, ernæring og slanking. Helsedirektoratet hilser rapporten velkommen, men vil ikke endre sine råd av den grunn.
Lava sa for siden:
ikke meningen å slenge inn bildet da, men nå er det der,
måtte lese dette ja!
MorStine sa for siden:
Dette var digg lesning, godt å kunne slå noe håndfast i bordet til kritikerene blant vennene mine. Skjønner ikek at de fortsatt tviler når de ser at jeg har tatt av så mye?!
energibunten sa for siden:
Jeg synes det er 2 ting som er veldig interessant:
Vibekebra sa for siden:
i den samme retningen gjekk dei på nrk1 i kveld i programmet "sannheten om mat"... sjekk om den finns på nettsida deirast. dette var alt basert på vitenskap.....
Homer Simpson sa for siden:
"Sannheten om mat" er jo ren vranglære. Har riktignok bare sett 1,5 program, men de prater hele tiden om hvor farlig mettet fett er. Karbo derimot må man spise mye av...
Iset sa for siden:
Du må jo huske på at med "alt det fettet" så kommer du til å få hjerteinfarkt før du fyller 40, må vite. :o
MorStine sa for siden:
Ja, det var det som var bivirkningen ja... Måtte jo glemme noe... Jaja, en da har jeg jo infarktfrie og slanke år å nyte først;)
knegg
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.