< Tilbake til oversikten

Mat & Helse

Sense sa for siden:

Har forstått det slik at dette er et blad som støtter et lavkarbokosthold, stemmer det?

Finnes det andre blad?

Går det an å abonnere på Mat & Helse?

Iset sa for siden:

Jepp det stemmer det. Jeg abonnerte på det før, men sluttet etterhvert da jeg synes de har tapt seg MYE de siste par årene pga. all reklamen. De har mange knallbra artikler, men det er FOR mye reklame i bladet, bla. for tull som slankepiller og diverse, noe som trekker ned seriøsiteten veldig. Synd.

Du kan abonnere på det ja:

[url]www.matoghelse.no[/url]

Sense sa for siden:

Takk :)

Jeg hater når blader blir proppet med mye reklame, så da vet jeg ikke om jeg gidder å prøve....

Hva leser dere ellers da?

Trixie sa for siden:

Du får kjøpt Mat & Helse på Narvesen bla., så forsøk bladet før du avviser det. Jeg abonnerer og er kjempefornøyd med bladet, synes ikke det er proppet med reklame. :)

Løvetann sa for siden:

Helt enig, vi har abonnert fra første nummer og har hatt masse nytte av Mat & Helse! Hvis du bor i nærheten av et bibliotek kan du jo be om å få se de siste numrene - det er helt gratis! Vi har tatt vare på bladene og tar dem stadig fram.

Mat & Helse er det mest seriøse innenfor feltet "moderne tanker om ernæring" og de som står bak er jo ideologisk veldig engasjert i saken.

• Reklame er jo noe vi må leve med i alle blader og aviser, hvis vi skal få kjøpt dem til en overkommelig pris … :)

Iset sa for siden:

Jeg er klar over at reklame må til, og jeg synes bladet ellers er knallbra og verdt å lese. Men jeg synes faktisk det er FOR mye reklame i bladet, når ca. annenhver side i HELE bladet er proppet med reklame, og til og med for slankepiller og lignende. Vet at det ikke bare er jeg som reagerer og som har stoppet abonnementet pga. dette. Men for all del, bladet ellers er supert, skulle bare ønske de kunne dempe reklameinnslagene LITT, men det har de sikkert ikke råd til, ikke vet jeg. Jeg abonnerte fra 1. bladet i 2002 jeg også, og fikk det i posten i ca. 2 år før jeg stoppet det. Kan ikke huske at det var SÅ mye reklame i det i begynnelsen, tok nok litt av etterhvert.

donjuanwannabe sa for siden:

Jeg abonnerte på Mat og Helse i litt over 2 år og jeg syntes det ble for mye gjentakelser på reportasjene etterhvert derfor sa jeg opp. Jeg reagerte også på mye useriøs reklame som ikke har noe med ett sunt kosthold å gjøre. Irriterende å lese om mye tull og fanteri i reklamen når bladet ellers er så seriøst. Men som sagt, det begynte å bli vel mye repriser på saker og ting så det var vel hovedgrunnen til at jeg sa opp.

Men jeg gå mora et ett års abonnement istedet da. :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.