< Tilbake til oversikten

"Dette er den beste dietten!" setter Atkins og lavkarbo på førsteplass!

Marita sa for siden:

Snublet over denne idag, der Atkins er den beste slankemetoden foran Middelhavsdietten og Lavkaloridietten! Endelig noen som forstår oss? :rolleyes:

www.dinside.no/php/art.php?id=779985

Hannehk sa for siden:

Blir ikke så godt mottatt i kommentardelen der dessverre, men JA deilig at iallefall artikkelen forstår oss! :D

Lilla skjerf sa for siden:

Det dukker opp stadige nye artikler som bekrefter atkins er kjempe bra måte å gå ned i vekt på. Denne her lå innpå KK.no: www.kk.no/php/art.php?id=779993
Tipper at de som uttaler seg og er for høy karbo/lite fett kosthold, er noen tynne sylfider som aldri har prøvd å være 30 kilos overvektig og må slanke seg. Det er jo de som alltid vet best! NOT! :krangle: Vi kan skylde på statens ernæringsråd som innprentet oss alle at animalsk fett er farlig, for mye protein er farlig, men masse brød, pasta og potet er bra. :realmad:

Atkins for life, lavkarbo forever !:heia: :jegvant::heia:

Oh yeah :lol: Måtte alle våkne opp av hjernevaskinga som staten holder på med! ;)

quebec sa for siden:

hahaha, jeg ler hele veien frem mot målet mitt :p

Gracella sa for siden:

Det var i allefall en som var positiv, og jeg måtte slenge inn en kommentar jeg også.... Kan jo ikke la det bli for mange negative innlegg etter en såpass god artikkel :D.

Litt pussig at på ABCnyheter, så er det en nesten helt likelydende artikkel, men der er Atkins byttet ut med det nøytrale (?) "en lavkarbo-diett" :rolleyes:

Kjekt at det blir mer blest rundt riktig kosthold i alle fall :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.