:rulleøyneJa, den gjør nemlig det..! :D - og det er bare helt herlig!
Det er vel flere som kan skrive under på at det ikke er noe gøy å gå rundt og se ut som om man er gravid i 7-8 mnd uten at man er det.. :p
Men, magen har altså krympet en god del nå, - og det er sååå godt! Den er jo på langt nær så liten som jeg vil ha den enda, men det kommer seg. Flat mage kommer jeg nok aldri til å få uansett da ("forkle") :rulleøyne
Mange flinke kirurger som kan gjøre no med det. Jeg har fått gjort noe med mitt forkle, det har blitt kjempefint. Jeg er veldig fornøyd! Og det beste av alt, jeg fikk det dekket!
Har hatt et kjempemerkelig problem egentlig de siste årene.
Jeg er godt trent, mange mener at jeg slett ikke trenger å gå ned i vekt (kjæresten min bl.a. søte han) Har muskler og er på en måte litt "kompakt". Men magen: jeg har måttet bruke en ekstra singlet, trang sådan, under t-skjorta når jeg trener, både mtp puppene (kf baywatch-springingen hehehe ;)) men også magen! Jeg har følt jeg har måttet holde på magen når jeg har sprunget på tredemølle, for ellers har jeg følt at den bare har hoppa og dissa :utenutryk Ganske ubehagelig faktisk...
Men nå: det er borte! Og det er bare kjempedeilig! :D
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.