ElinPelin sa for siden:
Har vært på kuren 2 uker i morra, ingen sprekk og er i ketose. Hadde vel aldri trodd at jeg noensinne ville bli glad for dårlig ånde, treg mage, neongult tiss og at jeg skulle like fargen lilla....glis.
Dette går liksom bedre enn jeg hadde trodd, godtegris som jeg er. Styrer unna lørdagsgodtet til ungene uten problem, spiser masse grønnsaker (gjorde også det tidligere) og føler meg sunn bortsett fra at det er uvant at det er lov å spise fett og bli mett når man er på slankekur. Favoritten er wok-grønnsaker(løk, broccoli, paprika, chili), masse olje og en del karri og laksefilet eller kylling. Knallgodt og er ikke blitt lei det ennå. En annen favoritt er reisdyrskav, løk, sopp og paprika frest i smør og med fløte. Tenk, stuing som hovedrett. Fantastisk. Og eggedosis søtet med splenda og en dæsj kakao til dessert om det er behov. Nam.
Har ikke begynt å merke noe på tøyet ennå, men føler på en måte at jeg ikke er så oppblåst som før. Har en god følelse i kroppen og trives med tilstanden. Merker nok at energien til tider tar litt slutt, driver gård med en del fysisk arbeid og er ikke så "eksplosiv" som før. Men det er bare å ta det litt mer med ro. Jobben blir nå gjort uansett.
Håper jeg snart vil merke litt på tøyet, ekstra motivasjon det. Vel, ville bare dele noen nybegynnerbetraktninger.