< Tilbake til oversikten

HJELP! Soyaprotein fra Sverige

quebec sa for siden:

Gulp!
Fått noen til å handle soyaprotein i sverige, fikk tilogmed beskjed fra hu som solgte produktet, at denne var det NULL karbs i.

men!!! Bakpå boksen, som er på 1 kilo så står det vitterlig 10 gram karbs pr.100 gram!!!!:eek::eek:
Finner heller ikke noe indikasjoner på at det skal trekkes noe fra.
Pokker og!
Er det noen andre som vet om dette er reelt eller ikke?
Betalte 150 svenske kronor for ett kilo.
Hjeeeeelp!!:eek::eek::eek:

quebec sa for siden:

ingen som kan hjelpe???

Bulldog sa for siden:

Det som står på boksen stemmer nok.

Hannehk sa for siden:

Dersom du ser på ketolyse bakemixen ser du jo at det står 8g kh der også..... hvis det er en trøst?:p Kanskje skal det vel litt til å få i seg 100 g av det siden man i all hovedsak baker med det. Det som blir putta inn i deigen blander seg jo og det er jo sjelden man spiser alt man baker på en gang...:confused:.

quebec sa for siden:

uff ja, dere har nok rett. Det var bare det at det skulle være null karbs i denne og nå føler jeg og at damå i den helsekosten LØY:mad: for å kunne selge. Hm, har lyst til å sende en sinna mail til den helsekosten jeg!

men takk for tilbakemelding.:)

Areola sa for siden:

Send mail! De solgte deg feil produkt, og det bør de vite om, slik at de ikke gjør dette mot flere!
Det lønner seg alltid og sjekke selv, har sett mange som har blitt solgt feil vare her på forumet.
10 er ikke all verden, men når det finnes pulver med så mye mindre karber, er jo det det beste :)

quebec sa for siden:

ja, det er det jeg mener!
Får jo likevel brukt produktet når jeg skal over til lavkarbo, men akkurat nå så er det ikke et produkt jeg vil innlemme sånn hver dag.
Men gikk og tråla ørten helsekoster igår, INGEN selger soyaprotein naturell og med lite karbs.
Noen som forresten vet om en slik helsekost i bergen?

Areola sa for siden:

Det er sikkert mer populært med smak..
Hva med å spørre om de kan bestille? Jeg har fra multipower, heter den soy mon tro? Vet at den som heter 80 + 10 er bra.. Jeg kan sjekke når jeg kommer hjem fra jobb i dag. den har 3,6 karber tror jeg. Fin å bake med, men duger ikke særlig i shake, smaker bare pulver.

quebec sa for siden:

åh, det er sikkert den jeg har hjemm.
har med bærsorter og sjokolade.
lite karbs ja. men hvordan vil det bli i en pizza ;)

Areola sa for siden:

Blir vel litt rart med bær og/eller sjokolade smak ja :P

Bulldog sa for siden:

Det var vel ikke så mye løgn som uvitenhet, men det er for ille uansett.

quebec sa for siden:

jo, jeg kaller det løgn når hun bak disken hadde presisert at DENNE var absolutt uten karbs! :(
men ja, like ille uansett.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.