høna sa for siden:
Jeg har nemlig fått dilla på en isoppskrift jeg fant her; fløte, frossne bær og søtningsmiddel i mikseren :D
høna sa for siden:
Jeg har nemlig fått dilla på en isoppskrift jeg fant her; fløte, frossne bær og søtningsmiddel i mikseren :D
Gracella sa for siden:
Det er vel heller søtningsmidlet som kan gi stagnasjon - men noen reagerer på mye melkeprodukter med stopp på vekta.
Kan du ikke prøve å kutte ut søtstoffet først?
Jeg prøvde den hurtig-jukseisen (frosne bringebær, fløte og en isbit i hurtigmixeren) og den var søt nok for meg :p:)
MorStine sa for siden:
Ja, både fløte og søtningsmidler kan gi stagnasjon hos mange... og fløte inneholder jo 2,9 kh/100 så med ett beger er man jo oppe i nesten 2/3 av dagsinntaket...
Fungirl sa for siden:
29??? Er vel heller 2,9 får jeg håpe ellers er det endel feil på boksene her på vestlandet iallefall :)
Ista sa for siden:
Lagde ostekake nå nettopp..Å på min fløte pakke står det 2,9 ja!!!;)
magdalena sa for siden:
2.9 gram ja.Det ser dere jo når Morstine skrivervidere at ett beger dekker nesten 2/3 av dagsinntaket av karbohydrater;)
Fungirl sa for siden:
Ett beger dekker hele dagskarbene mine, men jeg skjønte jo selvsagt at det var en skrivefeil, men kan være noen nybegynnere som blir litt satt ut :)
MorStine sa for siden:
Ja, var en komma som ikke hadde blitt med der, ja;) Skulle seff være 2,9...
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.