< Tilbake til oversikten

Ferietid med lavkarbo

Hege_ sa for siden:

Hva gjør dere i ferien for å holde dere til kuren dere går på? Skal til syden i 14 dager og det blir vel spising ute flere ganger om dagen. Trenger tips om hva jeg kan gjøre for ikke å gå opp i vekt.

Armagedon sa for siden:

Heisann!

Er jo langt fra noen ekspert,men syden er jeg god på :D

Hvilket land skal du til? Er det Tyrkia så anbefaler jeg VAAAARMT kyllingspydene deres, de kan kylling alltså!!!
De selger jo salater og kjøtt i syden også?=))=))

Hege_ sa for siden:

Jepp. Det er Tyrkia jeg skal til. Tenkte kanskje å spørre om guacamole el. avocado i steden for ris/poteter/pommes frites som de fleste rettene serveres med. Høres dette ok ut? Andre tips? Uten ris, mer grønnsaker kanskje?

fjanni sa for siden:

mm.. tyrkia har jo fantastisk mat. jeg ville vel også spurt om å slippe risen og heller få mer stekte/kokte grønnsaker. og om du skal avstå helt fra hvetemel ville jeg bedt de ikke sette frem det utrolig gode brødet som du får alle steder før middagen. et sånn flatt brød som blåser seg opp i steinovnen med anisfrø på! nam nam..gud, det er grunn nok i seg selv å reise til tyrkia for det brødet. hehe.

reiser til tyrkia i august og da blir det brød ja.. :eek:

Armagedon sa for siden:

mm.. Tyrkia kan sin mat! <3

MEn som sagt, på alle resturater har de flere kyllingretter, og har enda ikke vært på en eneste en med et dårlig kyllingspyd! (betsår av grillet kyllingbiter,tomat,løk og paprika) det er siiinnsykt godt!
og vertfall ble jeg så mett av spydet eller spydene (noen ganger var det to!)
at jeg spiste ikke chipsen..
Ikke bruker de saus på kylling heller der nede! genialt!!=)

Hvor i tyrkia skal du?

Hege_ sa for siden:

Skal til Alanya, har lånt en leilighet av et vennepar av oss. Blir kjempebra. Drar sammen med mannen min og naboene (tante/onkel til mannen min).
I dag var mannen min og jeg på Egons og spiste. Jeg tok fahita, men ba om ekstra guacolmole og mer ost i stedet for ris og jeg spiste ikke fahitaene, selv om jeg hadde veldig lyst, for de er gode :D

Cassie sa for siden:

Ser du har fått en del svar her!! Ikke for å kuppe tråden,men noen som har vært i Thailand på lavkarbo? Ser ikke helt at jeg skal drasse med meg produkter for 4 uker helt ned dit... Noen som har erfaring å dele? Hva spiser jeg? Jeg reiser på torsdag og gruer meg litt for matbiten...

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.