< Tilbake til oversikten

ååååååh nå føler jeg at jeg har gjort noe dumt....

Hannehk sa for siden:

Altså noen som har hørt om aprikoskompotten til heistad? Jeg kjørte nettopp i meg en god del av den samt en god del vispet krem også :_plystre:.... jeg var så sikker på at det var akseptert som lørdagsgodt siden det er bare 7g karbohydrater i den.... men nå er jeg jammen ikke sikker lenger.... kommer jeg til å gå utav ketose nå eller?:(

Vibeke-67 sa for siden:

Om du går ut avketosen, se det vet jeg ikke - men jeg håper det smakte godt! Man må jo unne seg litt godsaker innimellom:o

Hannehk sa for siden:

Det smakte fantastisk hehe :rolleyes:

MorStine sa for siden:

Aldri smakt den kompotten jeg, sånn er det å bo på landet:rolleyes:

Det er vanskelig for andre å si om du kommer ut av ketose nå. Er det 7 karber i det du har fått i deg totalt eller er det pr 100? Hjort er hjort, elg er elg og spist er spist. Ikke noe du får gjort med det nå uansett, annet enn å ta lærdom dersom du blir dårlig i magen eller går ut av ketose. Brette opp armene og fokusere fremover:klem:

Hannehk sa for siden:

7 g per 100 g ja :cool:. Du har forøvrig rett. Ikke noe å gjøre ved nå. Back to scratch i morgen tidlig :suss:

Pearl sa for siden:

Du er ikke den første som har gjort en tabbe. Bare å lære av den og så fortsette på den smale sti. :):):)

quebec sa for siden:

viktig å kose seg snuppa :)

majama sa for siden:

Den aprikoskompotten er veeeldig god:o nam!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.