quebec sa for siden:
jada, etter tips her innefra, så har min søster som i helga er på sverigetur nettopp handlet 2 kilo soyaprotein til kr 150.- pr.kilo og NULL karbs.:D
Nå skal det jammensanten meg BAKES!!!:p
quebec sa for siden:
jada, etter tips her innefra, så har min søster som i helga er på sverigetur nettopp handlet 2 kilo soyaprotein til kr 150.- pr.kilo og NULL karbs.:D
Nå skal det jammensanten meg BAKES!!!:p
Veggpryd sa for siden:
Må man på helsekost i sverige for å få tak i det? Broren min skal til Sverige i dag, og tror nesten han må kjøpe litt for meg. :)
quebec sa for siden:
til den prisen så måtte man vel til sverige.
ja, slå til nå mens du kan :)
Elanessë sa for siden:
Noen som har bilde? Og hva heter det nøyaktig? Helsekost?
quebec sa for siden:
hm, husker ikke hvem her inne som sitter på en slik boks i skrivende stund, men ifølge min søster så visste dama på helsekosten i sverige NØYAKTIG hva jeg mente, at det var kun en type som det var.
bilde ja :)
Veggpryd sa for siden:
Ja, nå har broren min vært i sverie og kjøpt pulver til meg.
PROTEINPULVER.... :eek: Ikke soyaprotein. Vet ikke forskjell jeg, for jeg har aldri brukt sånt før. 330,- for én kilo. Syntes det var grisedyrt, men når man bare ringer noen for å få de til å kjøpe med - så kan man jo skylde seg selv.
Går det an å bruke det i matlaging?
quebec sa for siden:
oi, den der tenkte jeg ikke på.
nå ble jeg usikker her, tenk hvis jeg har fått feilt produkt og du riktig. Nå ble jeg sånn i tvil, for jeg vet ærlig talt ikke forskjellen på dette ????
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.