quebec sa for siden:
noen som har slanket seg mye og prøvd muskelstimulator eller baillaine for å stramme inn huden`????
quebec sa for siden:
noen som har slanket seg mye og prøvd muskelstimulator eller baillaine for å stramme inn huden`????
Lavinia sa for siden:
Hei:)
Ja jeg har prøvd det masse og jeg er superfornøyd med det! Kan anbefale de på Skøyen i Oslo. Jeg sliter litt med problemer med huden og da kan det være helt forferdelig vondt, men de tar på kaffefilter på elektrodene og da går det mye bedre. Men generelt så tåler jeg de tøffeste programmene de har og jeg vil anbefale deg å prøve så hardt program som mulig for å få sikkelig effekt ut av det:) men greit å begynne litt roligere. Jeg har hatt flere omganger med Bayline, sist var sommeren 2007 men siden da har jeg ikke vært derr. Har veldig lyst til å dra dit nå også før jeg skal på ferie for jeg merker helt klart at magen min blir bedre. Føler jeg får en bedre holdning for trener masse ryggmuskler også.
Nicpins sa for siden:
Tusen takk for info, Lavinia. Høres spennende ut. Jeg har også hatt lyst til å prøve dette, har tenkt på det mange ganger. Skal definitivt prøves ut nå. :)
Kan du fortelle litt mer? Hva det gjør, hvordan det funker o.l.?
Iset sa for siden:
Jeg tok 25 behandlinger i 2000. Ingen effekt. Jada, jeg var flink med kosten også. Jeg har hørt folk skryte og jeg har hørt folk, som meg, som ikke har hatt effekt. Jeg ville heller brukt de tusenlappene på et Elixia/Sats-medlemsskap eller noe sånt.
quebec sa for siden:
takker så mye for innspill. Nå kan jeg ikke dra til skøyen da, blir litt vel langt og dyr reise :)
Men de har slikt her i sandnes, så....siden jeg har prøvd passivt medlemskap hos treningssentre før, så går jeg ikke den veien denne gangen.
Jeg måtte ta keisersnitt ved den siste fødselen, og det snittet har ødelagt litt, men jeg ser at jo flere kilo jeg mister jo mindre blir magen, men at det har blitt litt forkle der foran :(
Er det noen som husker prisen på slikt? Jeg har hengende en slik gratis time lapp på kjøleskAPET, burde gjerne høre om de har pakketilbud?
Må det vedlikeholdes?
Kitt sa for siden:
Har vel hatt langt over 100 timer på Bailine i Asker og ELSKER det!
Tenk å ligge på en benk og lese en god bok mens kroppen jobber!:D
Jeg har fibromyalgi og en masse skader som gjør tradisjonell trening til et lite mareritt, men har vedlikeholdt muskelmasse de siste årene mye takket være Bailine! Den perioden jeg var mest aktiv( 2 ganger i uka, dobbelt- timer) gikk jeg ned 11 kg på 6 måneder uten å gjøre noe annet for å gå ned!
Det er bare to ting som er negativt!
Det er veldig avhengighetsskapende (masse endorfiner)
Og det er desverre nok så dyrt!( De selger gavekort)
Hadde det ikke vært for prisen, hadde jeg aldri sluttet, men jeg går på yrkesrettet attføring og har bare ikke råd.
Men så absolutt verdt å prøve!!!:)
Nicpins sa for siden:
Hva er Elixia/Sats? Her jeg bor er det 7,5 mil til nærmeste postkontor... :rolleyes:
Lisbeth sa for siden:
Jeg har aldri prøvd det, men har hørt masse positivt om det.. Har planer om å prøve til høsten for å stramme opp huden :)
Nike sa for siden:
Elixia/Sats er vanlige/tradisjonelle treningssentre. Du bor jammen avskjermet...? Høres deilig ut, egentlig.:)
Titti sa for siden:
Jeg har prøvd og er helt frelst. :ja: I tillegg at du går inn masse i cm så får du i gang forbrenningen og føler deg skikkelig vel og opplagt. :)
Etter 20 timer blir man stamkunde og da blir det mye billigere.
Distrea sa for siden:
jeg har også hørt mye positivt, tror det er stor forskjell på maskinene nå og i 2000.
Titti : har du peil på priser, og hvor mye billigere det blir etter 20 timer, hvor ofte man bør ta OSV?
:o :D
Lava sa for siden:
Finnes ikke bailine i nærheten her lenger... :(
Gracella sa for siden:
Nå er det riktignok mange år siden jeg prøvde en muskelstimulator, men den virket på meg og et par venninner som prøvde.
Man må ta regelmessig og det må kjennes når man holder på :eek::eek: - men det skal ikke være for vondt heller....
På trimform.no kan du kjøpe de samme apparatene som de bruker på salongene, dyrt, men da kan du bruke det så mye du vil = fort spart inn ;)
[url="http://www.trimform.no/"][/url]
Titti sa for siden:
Det koster 3000 for 10 timer. Når man har blir stamkunde tror jeg det er 1700 kr for 10 timer. Man bør ta ta to ganger per uke i ca 10-20 uker, kommer helt an på hvor mye man har som skal strammes inn...Så holder man det ved like ca en time hver 14.dag.
Jeg hadde tatt av 28 cm etter fem timer og t.om. tatt av flere cm rundt armene selv om jeg ikke hadde stiumlator på de. ;)
Titti sa for siden:
Det er skikkelig au au de første takene ja, men det går seg til når kroppen blir varm. :ja:
Distrea sa for siden:
såpass ja det vil si at en maskin til 12 tusen kan være en ide hvis man har god effekt.
hmmm... i tenkeboksen:p
Gracella sa for siden:
Det høres mye ut, men det er "bare" 4x10 (?) behandlinger på salong - hvis man ikke rekker å bli slik stamkunde, da ;)..
For å si det slik, min kostet 5000, det var for 10-11 år siden og da syntes jeg at det var mye penger i forhold til lønna mi. I dag er 12 k mye i forhold til lønna mi - men ikke uoverkommelig :).
Hmm, nå høres det vel ut som om jeg jobber på trimform, men det gjør jeg altså ikke ;). Men jeg liker muskelstimulatoren min, kanskje jeg skal ta den fram igjen nå når kiloene "raser" av :D
Distrea sa for siden:
Har du en slik maskin? ... menne... er det ikke da lurt å bruke hele tiden?
for det er jo en form for trening?... holde ved like når man har fått strammet inn.. hmm
har lyst på hvis det virkelig er noe for seg:D
Gracella sa for siden:
Joda, jeg har en... den ble flittig brukt ca de to første årene, deretter mer sporadisk og ikke noe særlig deretter. Men da hadde jeg heller ikke så stor grunn til å bruke den - og etter at jeg ble mamma har jeg ikke hatt noe særlig tid til å bruke den :(
Men som jeg sa, kanskje det er på tide å blåse støvet av den og bruke den mer aktivt nå ;) ???
quebec sa for siden:
eller selge den :)
Hege_ sa for siden:
Ja, og DET FUNKER. Fikk større muskler og antydning til ruter på magen. Gjorde dette i kombinasjon med varmebehandling som er slankende og veeeldig deilig en kald vinterkveld.Men måtte slutte da vi bestemte oss for å prøve å øke familien fra 2 - 3 personer. Men ikke kjøp sånt som du får kjøpt på TV-Shop. Mengden strøm de bruker er altfor lav og dermed ineffektivt (har jeg hørt, ikke prøvd personlig). Lykke til. Vi hører gjerne om hvordan det går.
Gracella sa for siden:
Var inne på siden deres for å titte litt, og nå har de en del apparater på tilbud ;) (nå når sommeren snart er over, ja, ja....:D)
quebec sa for siden:
jepp, da var prøvetimen bestiltn :)
skal dit på torsdag kl.ett :):)
hadde pakke på 10 ganger til 3200.-
Gracella sa for siden:
Lykke til!
Husk å få de til å ta målene dine før de starter.... :)
Stinen sa for siden:
så gøy! Jeg har og lyst å prøve bailine.. er jo stadig ute etter mirakel"kuren" =) Tenk om dette er den.. Må bestille jeg og
Lavinia sa for siden:
Etter alt dette bailinesnakke her inne fikk jeg ut fingeren og ringte ned til de på skøyen og nå har jeg vært der tre ganger alt på 7 dager. Tok dobbeltime i dag. Synes det er dødsdeilig å ligge der og lese mens jeg trener mage og rygg. Har noen prøvd timeglassfigur 3 programmet? Mistet nesten pusten første gang jeg testet det. Synes det er ganske hardt program men tenker det er effektivt. Det dummer er at jeg sliter med eksem og da stikker det ekstra mye i huden, men hjelper faktisk å ta kaffefilter på "elektrodene". Blir spennende å måle etter fem ganger og se om jeg har tatt av noen centimeter:)
quebec sa for siden:
gler meg iallefall masse :)
og ja, må få hu til å måle først, ellers så er jo vitsen med en prøvetime litt sånn ikke helt :)
Men kan man virkelig få noe resultat etter en gang?
Lavinia sa for siden:
Vet ikke om man merker noe etter en gang. De måler etter fem ganger. Unasett viktig at samme person måler hver gang for alle måler litt forskjellig.
Liva sa for siden:
Eg har gått på Bailine i 1 1/2 år. Det første halve året gjekk eg ned 10 kg med lavkarbokosthold og mista 100 cm på kroppen :D (det er jo faktisk 1 meter av meg sjølv- var godt fornøgd då).
Men det siste året har eg ikkje vore så flink med kostholdet, og har ikkje gått ned meir (har heller ikkje gått opp)- og derfor heller ikkje minska i cm...
No er dei verste ferieutskeielsene over, og eg skal vere strengere med maten og begynner på Bailine igjen om ei veke eller to tenker eg. Har nettopp kjøpt 20 nye timer, betalte 3200 for dette og fekk i tillegg 5 ekstra gratis timer. Om eg ikkje merker resultater etter desse timene så tar eg meg ikkje råd til å gå der meir... men viss eg blir flinkere med maten og går ned i vekt, så burde eg gå inn i cm også. Spennende..
Gracella sa for siden:
Nei, du vil nok ikke se resultater i dag (men du vil nok være støl i morgen :D), det jeg mente var at du bør få notert målene - for du kommer nok til å ta flere timer...;)
Nå er det bare 40 min til timen din, så snart vet du. :)
Bulldog sa for siden:
Det er på sånne steder man finner de beste gymmene...
Der hvor Sats/Elixia mfl ikke har festet sine grådige, bleikfeite, pastellfargede klør ennå :D
quebec sa for siden:
ja, da var jeg til min første time i går. å det var sååå deilig. kunne ha sovna jeg, og ifølge hu damå så hadde jeg en ganske sterk styrke på :)
Hu målte og veide meg, og roste meg for kostholdet mitt, hun hadde hørt mye godt om både ketolyse og lavkarbo, men visste ikke nok :)
Det var mye å jobbe med, snittet har jo gjort litt skade på magen, men dette skulle gå godt. Så nå har jeg betalt for 20 timer, skal gå 2 ganger i uka nå i sommer og så øke til 3 ganger.
Ønsker selvsagt en pangstart. Målet er å miste litt over 8 kilo, men det er faktisk mer enn hva 2 andre utregninger som er blitt gjort, men jeg vil selvsagt under 60 og ikke over :)
så det var en veldig positiv opplevelse :)
Nille sa for siden:
Har ikke lest hele tråden. Men vil bare minne på at muskelstimultor behandling også må vedlikeholdes (for de det hjelper på da). Det hjelper lite å ta 10-20 behandlinger og så slutte helt.... Det blir det samme som å slanke seg og så gå tilbake til chips & cola kosthold !
Gracella sa for siden:
:) Tenkte litt på deg og lurte på hvordan det hadde gått med deg. Artig at du likte det!
Denne tråden har i alle fall fått meg til å blåse støv av min gamle muskelstimulator og i går hadde jeg en time for meg selv med "en million" sit-ups ;).... samtidig som jeg fikk lest litt i min forsømte sommerkrim!!
Helt fantastisk :D
quebec sa for siden:
hehehe, så bra at du har blåst støvet av den gamle traveren :)
Jeg skal til min andre time i morra, nå har jeg fått ordnet barnevakt også, så det skal faktisk bli godt å legge seg på benken og slappe av mens maskinen durer på, en liten husmorferie i seg selv:)
nå har jeg endelig kommet meg i ketose også etter forrige ukes herjinger med kosten og kroppen, så nå er det straka veien til slank kropp :)
Gracella sa for siden:
Oh, oh, "vondt" i magen i dag.... Kjenner at det har tatt i, ja!
Da må jeg vel trimme baken i dag :D:D:D
SivPiv sa for siden:
Jeg lurer litt på å kjøpe meg en sånn selv... Har vært inne på Trimform og sjekka, men så er jeg redd jeg brenner av for mye penger på noe som ikke blir brukt. Dere som har sånn hjemme, kan ikke dere komme med noen gode argumenter for hvordan jeg kan "overtale" meg selv. Har veldig lyst på.
Gracella sa for siden:
Det er jo utrolig kjekt å ha en slik da.....meeeeen den kan også ligge leeeeenge i skapet.
Det kan være et lite "ork" å legge seg nedpå, man må jo kle av seg litt ;),og hjemme har det en tendens til å poppe inn folk på de utroligste tider.
På salongen er du i fred og en slik avtaletime er lettere å overholde enn en tanke om å "trimme" en time hjemme....Særlig hvis man har barn :rolleyes:...
Men hvis du har råd og lyst..... Som sagt; kjekk å ha og når du ikke bruker den mer, så kan du jo omså leie den ut. Helt bortkastede penger blir det uansett ikke. :)
SivPiv sa for siden:
Funker den bra? Jeg mener; når du har vært flink å bruke den en periode, ser du eller merker du en forskjell? Eller er det mest følelsen som er god fordi man på en måte har "trent"?
Jeg trener kondisjon 3 ganger i uka men styrke er et ork så jeg hadde tenkt å bruke den til å stramme opp etter to kjappe svangerskap der kroppen ikke rakk å komme seg igjen mellom hver gang.
Gracella sa for siden:
Nå er det noen år siden jeg kjøpte min og brukte den regelmessig, men jeg husker at spesielt rumpa mi (:D) fikk seg et godt løft, he, he.
Men jeg gikk inn et par cm i livet/rundt magen også før apparatet havnet i skapet.
Som sagt: hvis du kjøper en, så kan du alltids selge med relativt lite tap.
De apparatene fra trimform er av veldig god kvalitet.
Jeg anbefaler deg å lese det meste du finner inne på sidene deres for å se om det er noe for deg. (Og google litt rundt på nett for å lese om andres erfaringer, f.eks med andre og billigere apparater??)
Lavinia sa for siden:
Hei,
da har jeg tatt ny måling på bailine etter at jeg startet for litt over en uke siden og jeg har gått ned 4 cm rundt livet:) Men jeg hadde ikke gått ned noen ting i vekt men gjør ingen ting så lenge jeg går ned cm.
Gracella sa for siden:
4 cm!!
OI!!!!:heia:
Anne sa for siden:
Jeg har hatt min tredje time i dag (inkl prøvetimen), men fatter ikke at du kan si at det er deilig...og at du kan sovne. Jeg hopper og spretter så jeg må ligge på hendene mine jeg:D Kanskje jeg har for hard styrke. Hun sa jeg tålte mye...:o, men lavere styrke så klør det bare...Må snakke med de litt om det. Hører at hun ved siden av meg ligger og leser...Hadde ikke klart å holde boka rolig nok til å få lest en linje jeg...:cool:Da er det forhåpentlig støl jeg er da, for har jo vondt i hele kroppen jo....Bekymra for at jeg ikke tåler det iom jeg har en kropp som ikke vil leke med meg...:o Slår meg til ro med "støl" og ser det hele an. Takk.:)
Kitt sa for siden:
Du har nok hatt for mye styrke på!
Det skal være akkurat så mye som du tåler + bittelitt til!
Jeg kom opp i maks styrke etter hvert, men det tok nok minst ti timer. Da kunne jeg hele tiden både lese og til og med sovne.
Mulig det blir brukt feil program på deg i tillegg, dersom du må ligge på hendene dine! :eek:Snakk med damen, du, de har mange forskjellige program å velge mellom, så hun finner nok et som passer bedre for deg!
Lykke til videre! Hadde økonomien vært litt bedre, hadde jeg aldri sluttet med Bailine!
Anne sa for siden:
Ja, kan hende det er for mye...skal snakke med henne neste gang. Ang hendene...det er sikkert fordi jeg har elektroder på armene for å se om jeg kan stramme litt hud...:), men ellers så "hopper" egentlig hele kroppen en smule....:pTakk for for svar, Kitt:)
Nå skal jeg gå å legge meg jeg, for føler meg litt sliten i kveld:o
Tar med boka og leser litt....natta. Sov godt :klem:
Stinen sa for siden:
Første dag med muskelstimulering. I dag forsøkte jeg Ultratone. på torsdag skal jeg prøve Bailine - Så skal jeg vurdere de to - effekt, service, pris, lokaler og kjemi før jeg bestemmer hvem jeg velger. Håper virkelig jeg blir litt støl i morgen - for det er jo indikasjon på at "treningen" virker..
Stinen sa for siden:
merker jeg ikke er særlig imponert - foreløpig! ikke akkurat støl .. merker ikke noenting i kroppen at jeg har "tatt" 900 sit-ups.. spørs om jeg gidder å betale 450 kr for dette! Må se i morgen på bailine.. kanskje det er bedre!
Anne sa for siden:
Jeg blir ihvertfall om i kroppen av Bailine. Om det er musklene eller hva vet jeg ikke enda. Jeg er også støl....men det kan være etter fjelltur i helga. Blir kanskje ikke støl i ryggen av å gå i fjellet:p
Ihvertfall har vondt i kroppen og vet ikke hva det er...Positiv eller negativ virkning av bailine? Støl fint. Forslått...dumt.:p
Gracella sa for siden:
....Og hvordan gikk det med bailine?? ;)
Jeg er nyskjerrig på hvordan andre opplever det. Jeg har jo akkurat tatt fram min egen, men foreløpig er det temmelig tilfeldig når jeg får brukt den. Uansett håper jeg på snarlige (og synlige :rolleyes:) resultater - i alle fall på magen min.
Lindabtn sa for siden:
Gracella: Den de har på trimform.no, er det helt den samme som Bailine???
Lyst på sånn :p Smiske litt med mamma kanskje ho vil være med å spleise :p
Gracella sa for siden:
Jeg vet ikke, jeg finner ikke noe bilde av Bailine sine apparater, men det er sikkert det samme.
Ellers virker det som om Bailine er mer et helhetlig konsept.
I infoboka til trimform, legges det like mye vekt på å bruke apparatet til behandling av forskjellige plager som på den oppstrammende effekten.
Dovregubben sa for siden:
Nå har jeg lest innleggene her og føler at jeg hvertfall ikke har gjort et dårlig valg ettersom jeg valgte å kjøpe et apparat fra trimform!
Men så fort innleggene her slutta da!
Lurer på hvor det ble av samtalen, eller om det bare ble slutt på den?
Labomba sa for siden:
Har prøvd og var veldig fornøyd. Hadde tenkt å begynne igjen nå, bare vært litt treig..., men det funker!!!
Lil@ sa for siden:
Jeg har brukt ultratone og har hatt en FANTASTISK effekt av det.. bare etter to timer med ultratone merket jeg dramatisk forskjell på "lovehandels", styrke i armer og ben..
Fantastisk oppfinnelse.
Har 3 timer tilgode, som jeg håper å få tatt snart inneimellom all skolegang, unger, og fritidsaktiviteter..
supha sa for siden:
Jeg har også hatt veldig bra resultater. Har gått ned 47 cm! Veldig fornøyd. Begynte i slutten av oktober og allerede i des hadde jeg klart målet mitt.
Labomba sa for siden:
Ultratone??? Hva er det? Er det enda en fin oppfinnelse for sofagriser som meg? :D
Nille sa for siden:
Det er en muskelstimulator som går dypere enn Bailine.
Mer info her
Virkning ? Samme som gjelder der som gjelder på Bailine. Noen har god effekt, noen merker ikkeno. Men nå har jeg prøvd det meste og det er ingen slike maskiner som virker på meg.
Jeg fikk prøve Ultratone som førsøksperson gjennom en venninde av meg som driver SPA senter for et par årsiden. Ingen effekt, men nå har det hatt den et par års tid og de har veldig mange kunder som har veldig veldig bra effekt.
Lil@ sa for siden:
Ultratone er den eneste medisinsk godkjente muskelstimulatoren, den har over 700 forskjellige funksjoner og virker dypere enn bailine. ;)
Pris, og hvordan det fungerer er igrunn likt..
Skøyerfjeset sa for siden:
Hva ble konklusjonen din etter å ha prøvd begge deler?
Liv sa for siden:
Hvis noen er interessert, så har jeg et Hjemmebruksapparat fra Trimform til salgs...
Det er kjempebra, har prøvd det en gang.
men jeg er ikke typen som har tålmodighet til å ligge med sånt flere ganger i uka, så derfor selger jeg det.
Ny pris 5000
Selges for 4000:)
Hillelille sa for siden:
Prøvde bailaine en gang for noen år siden. Jeg gikk jo inn noen cm. Buksene ble større og jeg hadde mer overskudd. Gikk inn 5 cm over magen og 15 cm over lårene :P
Gleden sa for siden:
Jeg har sånn maskin fra trimform. Kostet tolv tusen, nesten ikke brukt. Noen som er interessert, så kan jeg selge :) tar i mot bud send PM Ha en strålende dag da folkens ;)
blisunn sa for siden:
Bailine er NEMKO godkjent som betyr at den er medisinsk godkjent. Ultratone har nok dessverre ingen slik godkjennelse....
Dessuten er bailine et patentert produkt som ble utviklet på 1960-tallet - så at Ultratone går dypere enn bailine stemmer nok heller ikke....
Ultratone og bailine er basert på det samme - men prøver man begge deler kjenner man at bailine oppleves som 'hardere' trening.
Tønsbergvelværesenter sa for siden:
Hei
Har man hatt keisersnitt og sliter med overflødig hud på maven har man rett til bukirurgi, noe som er den beste og eneste måten å fjerne overflødig hud på.
Men før og ca 2 mnd etter er det fint å bruke muskelstimulator for opptrening av musklaturen og sirkulasjon i huden:)
Mvh
Jeanette
Tønsbergvelværesenter sa for siden:
Hei
Har prøvd mange forskjellige muskelstimulatorer, mange er styrke messig helt på høyden med bailine, så her vil jeg si at smak og behag er avgjørende på hvilken klinikk man velger, om man har 10 eller 100 programmer har lite å si, det er for de med overvekt hvor dypt apparatet jobber som er viktig, stikking i huden er et tegn at det ikke er god kontakt med musklaturen. jeanette
Lunaluna sa for siden:
Noen som har en bruksanvisning til Trimform-apparat liggende?
Gracella sa for siden:
Hva trenger du?
Jeg tror du kan få bruksanvisning hvis du ringer de, men jeg har en og kan scanne noen sider til deg i mellomtiden.
Hvilket apparat har du?
Har du sjekket hjemmesidene deres? Kanskje de har dem liggende til nedlasting?
Lunaluna sa for siden:
Har en NS8. Jeg sendte de mail og spurte om de kunne hjelpe. Svaret var at den kunne bestilles, 300 kr for 90 sider! :eek:
Så jeg satte bare i gang jeg. Nå har jeg brukt den i en uke, og synes det fungerer greit. Ikke noe å si på stølheten i dag ihvertfall! :D
Tror derfor at jeg klarer meg uten.
Men tusen takk for tilbudet Gracella! :klem:
lørenskog sa for siden:
Hei, jeg anbefaler deg på det sterkeste å ikke kaste bort pengene dine på Bailine. Jeg har selv vært eier av en Bailine salong så jeg vet hva jeg snakker om. Jeg anbefaler deg å kjøpe boken deres til 198 kr den får du kjøpt i alle Bailine salonger. Følger du den kommer du til å gå ned masse i vekt.Men kast ikke bort 4200 for 10 behandlinger eller 6900 for 20 behandlinger for det er kostholdet som gir resultater. Da har jeg i stedet brukt de pengene på en personlig trener. Da får du ett varig vekt tap og skal love deg du ikke flyr rett opp i vekt igjen som du gjør om du slutter med Bailine.
lørenskog sa for siden:
Bailine strammer ikke inn huden din. Bruk heller pengene dine på noe annet som du er helt sikker på at hjelper deg. Jeg er tidligere eier av Bailine salong så jeg vet hva jeg snakker om. Jeg hadde mange kunder med løs hud og de fikk ikke gode resultater.
lørenskog sa for siden:
Hei var det kun Bailine terapeuten som målte deg? Eller målte du selv også? Beklager å si det men de jukser på målingen. Å fulgte du noe spesielt kosthold.. for er nok kostholdet som gjorde at du gikk ned i vekt ikke selve muskelsimulatoren. Kan jeg få spørre hvor mye du betalte og hvor mange timer du tok. Kan tenke meg det var dyre cm:(
lørenskog sa for siden:
For gud skyld ikke kast bort pengene din på Bailine! da har jeg i stede brukt pengene mine på en personlig trener. Eller så kan du følge boken til Bailine for den er bra du får den for 198 i alle Bailine butikker. For det er nemmelig den som gir resultatet ikke muskelstimulatoren. Masse lykke til:)
lørenskog sa for siden:
Blir trist når jeg ser alle her inne som blir lurt av Bailine:( Når du blir målt pass på å se at ikke Bailine terapeuten setter fingeren i mellom huden din å måle båndet for da har hun allerede skaffet seg 10 cm. Å vær klar over at følger du ikke Bailine boken kommer du ikke til å få det resultatet du ønsker. For det er nemmelig kostholdet som gjør at du går ned i vekt. Det som er posetivt med Bailine er at det fungerer mot muskelsmerter. Men vil du bli sterk og slank så bruk i stede pengene dine på en personlig trener. Masse lykke til.
lørenskog sa for siden:
Pass på at målebåndet ligger stramt rundt områdene hun måler. ingen finger i mellom målebåndet og huden din. Det er nemmelig derfor Bailine kan ha garanti på behandlingene sine;) Få noen hjemme til å måle deg for målene står i boken og se om du får samme resultat på salongen.. Jeg anbefaler deg på det sterkeste å ikke kaste bort pengene dine på Bailine. Kjøp Bailine boken for den koster bare 198 kr og følg den så får du ett bra resultat. Ikke kast bort 4500 kr på muskelsimulatoren det er bare tull. Masse lykke til å går du for det så håper jeg du forteller det til oss her inne? Hvorfor er alle som driver Bailine konseptet slik som Kurt Bai tykk og hans datter vist de har en så fantastisk maskin? merkelig spør du meg.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.