< Tilbake til oversikten

Jeg blir så glad

Søster sa for siden:

når jeg spiser så god mat :D Og det er ikke "forbudt" mat engang :p Etter å ha spist litt dårlig de siste dagene, dvs. lavkarbo, men også magert og kjedelig, var jeg sugen på en skikkelig middag i går. Stekte biff i hvitløkssmør, stekte løk og paprika, laget salat og deilig blomkålmos. Og det smakte bare så utrolig godt at mannen min måtte le av hvor glad jeg var etter måltidet :lol:

I kveld lagde jeg en veldig god tacopizza som virkelig smakte. Brukte dobbel posjon av paibunnoppskriften som jeg forstekte i ovnen. Stekte kyllingkjøttdeig, med løk og paprika. Tilsatte hjemmelaget tacokrydder (oppskrift herfra), noen hermetiske tomater, litt tacosaus og en sprut med sukkerfri ketchup (hadde ikke tomatpure). Hadde dette opp på den ferdigstekte bunnen og toppet med pizzaost. Stekte den til slutt øverst i ovnen til osten smeltet. Nam-nam! Pizzabunnen var sprø og god, fyllet smakte veldig godt. Så nå er jeg nok en gang lykkelig og glad etter et deilig måltid :D
Ja, det var litt om livets små gleder :stortsmil Hurra for god og mettende mat!

Lava sa for siden:

:heia: hurra for deg!
Er så enig i at det er så mye god mat å lage/spise!

lykke til videre :klem:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.