< Tilbake til oversikten

Karbodag på lørdag, kom med forslag. hadde vært kanon :D

dydde sa for siden:

Heisann

jeg går på en hard diet hele uka gjennom. Så 1 dag i uka, som er dagen før jeg skal ut og prestere fysisk er det karbo dag.

Så jeg gleder meg som en unge til denne lørdagen og ville høre om dere hadde noen fantastiske oppskrifter eller ting jeg kan kjøpe til denne dagen. De må helst inneholde lite protein og fett. Lite fett er det viktigste. Men overalt så er jo MYE karbo i forhold til de 2 det viktigste. Så kom igjen spytt ut

Lindabtn sa for siden:

hehe, spørs om noen backer deg deg op til å ha karbodag :rodme: :p

Nike sa for siden:

Hvorfor kan man ikke heller ha en proteindag - vil ikke det gjøre samme nytten? For mye protein vil jo omdannes til glukose og lagres som det, så dersom man ikke har nyreproblemer er det vel bedre med en overdose proteiner en gang i uken enn en overdose kh? Eller er jeg helt på villspor?

Zincite sa for siden:

:D ville gått for kinamat jeg - elsker stekt spagetti eller stekt ris... med kylling eller svin og litt grønnsaker og om det ble ris kanskje noen cashew nøtter....
Har ikke noen god oppskrift sånn akkurat her :nei:
Eller jasminris og wok med kylling eller noe slikt ? Kommer jo også litt an på hva du og magen din trives med. Saus med soya, litt tørr sherry og litt maizenna eller johannesbrødkjernemel...

Jeg er veldig glad i brød. Magen min er ikke :rolleyes:...
Ferskt grovbrød ? Foccacia er jo kjempegodt?
Eller indisk mat med ferskt nan-brød?
Mange ideer og ingen oppskrifter :o

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.