...men jeg vet ikke helt hvor drastisk jeg skal til verks. Om det holder med å kjøre generell lavkarbo, med under 50 kh/d eller om jeg skal kjøre ketolyse i en mnds tid...
Har vært på teltferie, båttur og virkelig kosa meg. Spist brød, sukker, pommes frittes ol. Har vært litt som ett prøveprosjekt også, for å se hvor lite som skal til før det baller på seg. Og det var ikke mye, tre uker med å ikke tenke veldig lavkarbo= 5 kg i +. Mye er nok vann. Tror selv at jeg i utgangspunktet kanskje klarer å komme dem til livs ved å gå tilbake til generell lavkarbo i første omgang..
Tror nok jeg ville prøvd generell lavkarbo siden du ikke skal ned så mange kilo, virker greiest å prøve en metode som er likest mulig den måten du skal leve på etter at de kiloene er vekk og jeg tror nok at du får de vekk ganske kjapt på den måten :)
Hei MorStine! Min STORE INSPIRASJON!!!!!!! Vakre jenta! Det du spør om er veldig likt min opplevelse av "frie tøyler". Har spurt om råd her inne, men ikke fått særlig respons, fordi det ikke handler om så mange kilo:confused: Men mange nok:visemuskl kilo:visemusklfor meg. Jeg har gått på ny runde med ketolyse, noe som funker dårlig. /har allerede kvittet meg med 15 kilo.... Er 168 cm og veier 68, og har fått "kjærlighetshåndtak" igjen.... Vet akkurat hvor frustrert du er, og for å si det sånn.... Når man har sånne problemer, føler jeg ofte her inne at det blir litt "peanøtter" i forhold til å veie "altfor mye". Jeg veit da Sø...., hva du skal gjøre, men forsøker nå en ny omgang med ketolyse, - som ikke virker foreløpig :confused:
Forresten så lurte jeg på om du ble dårlig av å spise høykarbomat? Mange som blir det har eg inntrykk av så da lurer jeg hvordan du opplevde det hele? :)
Okay... Takk for svar, begge to;)
For å si det ærlig, så er jeg ikke frustrert i det heletatt, vet at jeg om noen uker er nede på 71-72 kg igjen. Er nemlig ikke førsten gangen jeg får på noen feriekilo, og hver gang er det ca 5 som skal av igjen:D Fjor sommer, jula og påsken, likt hver gang ;) Og det har tatt relativt kort tid å komme tilbake. Etter påske gikk det bort ved å gå tilbake til generell...
Fungirl: Her er utskeielsenes bakside: KVISER, TRØTT, OPPBLÅST, SUR, KVALM, DIARE/FULLSTOPP, TRIST, SKUFFA, DAFF/LAT/TILTAKSLØS, TUNG I HODET, TUNG I KROPPEN, PLUTSELIG MENS 10 DAGER FØR TIDEN (altså hormonkrøll).... Og sikkert mer, jeg elsker alt lavkarbokosten, for den holder så innmari mye i sjakk...
Lykke til MorStine!
Du har hatt en flott ferie ser jeg :lol: med kviser og "god mat"
men så flink som du er til dette,
regner jeg med at det går som en lek :klem:
Hvordan går det egentlig? Har du blitt hyggeligere igjen, mener du??? :D
Håper du snart får "futt" på sakene og kommer deg dit du vil!
...selv jobber jeg som en liten helt! Og foreløbig med greit resultat! ;)
Flinke snuppa mi:) Stå på!
Klabert jeg er snill og grei nå, du kjenner jo meg ;) Fryd og gammen i huset om dagen, nå er det bare en snau uke til jeg negynner i jobben som grønn marsboer :lol: Tror du jeg kler det grønne?
Skulle tro det var enklere å spise lavkarbo på camping enn andre typer ferie. For min del er det hvertfall det. Grilling, grilling, grilling...:hungry:
Se der ja... Du fant fremvekta allikevel?Duer suuuuuper flink! Kommer på besøk snart jeg, sjekk kalenderen din for hvordan uken etter nesteser ut da ;)
Som jeg skrev innledningsvis, så er nok mye av dette vann som kroppen min elsker å holde på når jeg spiser karber... Så kluet var nok det å bare kutte ut karbene igjen...
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.