Hvis jeg ikke husker helt feil, så er det vel temmelig mye karbohydrater i Kesam vanilje??
Hvis du ikke har kjøpt boka til Torkil, så burde du ta en tur på biblioteket og se om de har den der ;).
Hvis du har tenkt til å bruke ketolyse. så er riktig kunnskap viktig!!
Ketchup (vanlig) er "full" av sukker og tomater/tomatprodukter er også relativt karbohydratrike - selv om man kan spise noe. :)
Det er 9,5 gram karbohydrater i kesam med vanilje, mot 4,3 (tror jeg det var) i vanlig kesam - så det er ganske stor forskjell.
Men hva med å kjøpe vaniljestang og ta noen frø med vanilje i vanlig kesam isteden?
Eller min personlige favoritt: Kesam med kanel og en dæsj splenda (søtstoff) på. Mmmm! :stortsmil
En annen godsak man kan lage med kesam er å blande litt Fun Light i boksen, rør skikkelig godt rundt og nyyyyt :w00t:.
Jeg liker Discoverysmaken, men den med bringebær er også skikkelig frisk og god!
Man bør ha noen å dele denne med, ellers forsvinner hele boksen før man skjønner noen ting ;)
Dette fikk jeg skikkelig lyst på. Gjerne med et par bringebær oppi. :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.