< Tilbake til oversikten

Kesam?

Armagedon sa for siden:

Jepp, er jo ny i denne verden.. så derfor blir det endel spørsmål.. :p

Jeg har aldri likt rømme,dressing,ketchup,smør,majo osv!!
Men det burde jo ikke være umulig for meg å leve på et ketolyse diett selv om?

Jeg liker kesam... dn med vanilje er jo nyydelig! :sikle:

kan jeg spise det?

nellie sa for siden:

den er det sukker i, så hadde ikke spist det..
hvertfall ikke mer enn veeeeeeeeeeldig innimellom

Gracella sa for siden:

Hvis jeg ikke husker helt feil, så er det vel temmelig mye karbohydrater i Kesam vanilje??
Hvis du ikke har kjøpt boka til Torkil, så burde du ta en tur på biblioteket og se om de har den der ;).
Hvis du har tenkt til å bruke ketolyse. så er riktig kunnskap viktig!!

Ketchup (vanlig) er "full" av sukker og tomater/tomatprodukter er også relativt karbohydratrike - selv om man kan spise noe. :)

nellie sa for siden:

er 6% sukker. så da er det vel 6 gram sukker pr 100 gram da..

Armagedon sa for siden:

Så bra med svar!=)
Jeg er på jobb å har ikke noe kesam-boks å lese på.. :p var derfor jeg spurte.

Har lest boken til Torkil ja, men begynte på kuren i går/dag så har jo enda endel jeg må lære meg=)
Men alltså null kesam på armagedon! ;)

nellie sa for siden:

kesam går vel bra! men ikke vaniljekesam:) Bruker kesam til f.eks dressing på taco ol isteden for rømme, jeg:) synes det er kjempegodt:)

Armagedon sa for siden:

Jupp, mente vaniljekesam=)=)

Charmtassen sa for siden:

Det er 9,5 gram karbohydrater i kesam med vanilje, mot 4,3 (tror jeg det var) i vanlig kesam - så det er ganske stor forskjell.
Men hva med å kjøpe vaniljestang og ta noen frø med vanilje i vanlig kesam isteden?
Eller min personlige favoritt: Kesam med kanel og en dæsj splenda (søtstoff) på. Mmmm! :stortsmil

Armagedon sa for siden:

Smaaaaart!!!! :D i will do that!

Gracella sa for siden:

En annen godsak man kan lage med kesam er å blande litt Fun Light i boksen, rør skikkelig godt rundt og nyyyyt :w00t:.
Jeg liker Discoverysmaken, men den med bringebær er også skikkelig frisk og god!

Man bør ha noen å dele denne med, ellers forsvinner hele boksen før man skjønner noen ting ;)

Pearl sa for siden:

Dette fikk jeg skikkelig lyst på. Gjerne med et par bringebær oppi. :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.