< Tilbake til oversikten

Tips til "nødmat"

Jellyfish sa for siden:

Har funnet ut at når det er en stund til jeg kommer hjem for å lage middag/ blir forsinket med maten/bare trenger noe å putte i munnen er Babybel ost helt genialt! Kommer i pakke med 8 (?) små oster, KH innhold < 0,2 pr 100 gr.

Har allerede reddet meg fra å gå på bakern da en shoppingrunde trakk for mye ut i tid. Er jo ikke like lett å bare finne seg noe rask mat ute når man går på ketolyse synes jeg, så jeg blir glad for andre tips!

Fungirl sa for siden:

Babybel er noe jeg også spiser innimellom. Fenalår er også et greit alternativ hvis du har det med deg eller får kjøpt det i en butikk i nærheten av der du befinner deg :)

Hege_ sa for siden:

Babybel er kjempelurt. Selv pleier jeg alltid å ha en pose paranøtter for hånden. De er forholdsvis store så du trener ikke så mange av dem, dessuten metter de godt.

Marita sa for siden:

Babybel er genialt, og spekemat er jo også det.. har nylig oppdaget ølpølsene på rema jeg, det er jo spekepølser bare med litt ekstra krydder osv i... Inneholder mindre enn 1% karber pr 100gr, står det :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.