Har funnet ut at når det er en stund til jeg kommer hjem for å lage middag/ blir forsinket med maten/bare trenger noe å putte i munnen er Babybel ost helt genialt! Kommer i pakke med 8 (?) små oster, KH innhold < 0,2 pr 100 gr.
Har allerede reddet meg fra å gå på bakern da en shoppingrunde trakk for mye ut i tid. Er jo ikke like lett å bare finne seg noe rask mat ute når man går på ketolyse synes jeg, så jeg blir glad for andre tips!
Babybel er noe jeg også spiser innimellom. Fenalår er også et greit alternativ hvis du har det med deg eller får kjøpt det i en butikk i nærheten av der du befinner deg :)
Babybel er kjempelurt. Selv pleier jeg alltid å ha en pose paranøtter for hånden. De er forholdsvis store så du trener ikke så mange av dem, dessuten metter de godt.
Babybel er genialt, og spekemat er jo også det.. har nylig oppdaget ølpølsene på rema jeg, det er jo spekepølser bare med litt ekstra krydder osv i... Inneholder mindre enn 1% karber pr 100gr, står det :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.