Kolve sa for siden:
Hei
Jeg er en vanlig man på 34 som har hvert syk i ca 6 år (er nå i 100% arbeid igjen )på den tiden har jeg lagt på meg ca 42,5 kilo og klarte å nå 142,5 kilo (jeg gråt invendig når jeg leste tallene) I tillegg til vekten så har jeg dårlig hofte som gjør at lange turer ikke er noe for meg.
For ca 6 måneder siden toppet det seg med at jeg måtte stoppe på vei hjem fra jobben og hvile meg (det er 400 meter å gå fra bussen) Jeg valgte da å begynne med enkel styrke trening og Kardio trening 3 ganger i uke. Men treningen fikk meg bare i bedre form, dvs vekt reduksjonen var ikke mer en 4,5Kg på 3 måneder.
De neste månedene gikk jeg ikke merkbart ned i vekt og var generelt sliten. selv om jeg trente 3 ganger i uke. Det viste seg at jeg hadde lungebetennelse så defor ble jeg sliten, ble beordret i seng og lå der i 11 dager. På disse 11 dagene klarte jeg å legge på meg 3,5 kilo. 3,5kg av å ligge i sengen og spise vanlig mat.
Men brukte tiden til å lese Skaldemann sin bok.
Og følger nå hans råd.
Det har gitt meg så utrolig mye at det nesten er umulig å si det uten å sprudle av glede.
Jeg kan nå gå hjem fra jobben (ca 5km) lage middag til min datter, gjøre husarbeid og så overskudd igjen til å gjøre andre ting om jeg føler for det.
Smilet som var veldig langt unna tidligere er nå kommet tilbake for jeg er ikke lenger sliten/trøtt av å gå på butikken. (den er 100 meter unna) Vaskekjelleren er blitt en "glede" for det er ikke tungt å gå ned og opp igjen trappen.
Og det beste av alt, jeg er ikke sulten lenger.
Hva jeg har gått ned i vekt vet jeg ikke, men på 3 uker har jeg klart å få plass til hendene mine på innsiden av linningen på den kortebuksen som var stram
Håper dere alle får en fin dag videre :-)
Og jeg kommer aldri til å slutte å tenkte på hva som står i boken hans :-)