Armagedon sa for siden:
Hei, har noen av dere smakt denne kaka fra lierne bakeri?
Har ikke funnet den i disken her i nord,men det er jo mulig den er her en plass.. :D
Armagedon sa for siden:
Hei, har noen av dere smakt denne kaka fra lierne bakeri?
Har ikke funnet den i disken her i nord,men det er jo mulig den er her en plass.. :D
Levita sa for siden:
Hvilken kake....? Har jeg sett meg blind igjen nå....?
Levita sa for siden:
Aha, den HETER Nøttekake Lav-karbo..så etter en link eller bilde, jeg..:o
Den ser jo veldig god ut da, søkte på Lierne..herregud, nå fikk jeg lyst på kake! www.lierne-bakeri.com/index.php?option=com_content&task=view&id=18&Itemid=38
Armagedon sa for siden:
OJ!:_ohmy::_ohmy:
Glemte å legge med linken!
Men ja, syns den så nyydelig ut!
Har bare ikke funnet den i frysedisken her i nord enda... :mad:
Levita sa for siden:
Så dumt, kan ikke minnes å ha sett den jeg heller, men så har jeg ikke visst om den... Jeg bor ved både en Meny og en Ultra, så skal jammen se etter den neste gang jeg er i butikken :)
xtra sa for siden:
Men den inneholder fruktose. Da er den vel ikke ketolysemat i alle fall? Synd det ikke står næringsinnhold på sidene. Men det tør vel ingen kakeprodusenter legge inn :D
Ista sa for siden:
Kan man ikke spise fruktose på ketolyse??Bruker fruktose i te`n min jeg da :eek:
Distrea sa for siden:
Fruktose kan man ikke bruke på ketogen lavkarbo, så det er synd denne kaka er lagd med det :(
men på generell lakarbo og fedon kan man kanskje unne seg litt :)
Ista sa for siden:
Oh shit...Dette var jeg ikke klar over :eek: Håper ikke jeg har ødelagt noe her..fikk i meg fruktose i går og i dag!! (Altså ren fruktose sukker erstatning)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.