< Tilbake til oversikten

Ketolyse og Influensa

terry sa for siden:

(snufs..) Hei... Har vert sengeliggende nå i 4-5 dager med en svært kraftig forkjølelse eller influensa. Trasig å bli liggendes med slikt på sommern . Men nok om det.

Lurte bare på hva som er deres erfaring med ketolyse når man har influensa? Har kroppen godt av å få litt ekstra karber når det gjelder slike sykdommer eller skal man bare tviholde på ketolysen?

Lurte litt på hvilket drivstoff system kroppen selv foretrekker når den bekjemper sykdom. karbo eller fett?

Fungirl sa for siden:

Hei hei :)

Når jeg begynte med på Ketolyse så var jeg sjuk, halsbetennelse og forkjøla så det holdt. Men sprakk ikke en gang, eneste jeg savna var noen drops som mna kunne putte i munnen når det gjorde vondt og da kjøpte jeg noen bokser på apoteket som hjalp.
Jeg hadde iallefall ingen problemer og ble ikke noe senere frisk enn jeg har blitt andre ganger, heller tvert i mot :)

Fungirl sa for siden:

Masse gode bedring også :) Håper du snart er frisk :)

Nike sa for siden:

Sukker setter ned immunforsvaret. En logisk konsekvens er da at man ikke blir fortere frisk av å innta kh, heller det motsatte (selv om det sikkert kan gi midlertidig lindring). Jeg ville holdt fast ved det kostholdet du har. Dersom du trenger pastiller tror jeg Fribol fra apoteket går sammen med ketose.

God bedring!

Fungirl sa for siden:

Fribol hette de jeg også brukte :)

terry sa for siden:

Takker så mye for innspill og tips :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.