< Tilbake til oversikten

Hva er den beste treningen?

pazuza sa for siden:

hei hva er den beste treningen, når man skal ner i ketolyse?? noen som her noe tips her

Photobscura sa for siden:

Du kan begynne med å gå turer, 20 min eller mere om dagen!
Når du går inn i ketose så orker du mindre, men det snur snart, så da kan du begynne å trene mer. Jeg trener yoga og sykler ergometersykkel, men det er smak og behag.

pazuza sa for siden:

ok takk for svaret:)da vet jeg at jeg er på riktig vei:cool: pleier å ta litt styrke trening de dagene jeg ikke går tur.

Photobscura sa for siden:

Høres bra ut :) Tren så mye du både orker og lyster! Det hjelper godt på basalfrobrenninga med litt ekstra muskler :D

pazuza sa for siden:

ingenting er bedre en det:p

energibunten sa for siden:

Ta i så mye du orker der og da og over tid. Det skal jo være motiverende å holde på med. Det er ikke farlig å ta i og bli sliten selvom man er på ketose.
Det fine med trening er at den høye forbrenningen holder det gående i mange timer etter treningen. Dvs at forbruket under trening bare er en del av regnestykket.

Lykke til

pazuza sa for siden:

takk for det, den treningen går sån i rykk å napp, noen dager trener jeg det jeg orker mens andre dager trener jeg ikke i det heletatt:rolleyes:

Pearl sa for siden:

Hvis det er en treningsform du liker, så tror jeg at det er det beste.

dydde sa for siden:

beste treningen er rykk og napp. hvis du klarer, prøv å spurt noen meter. jo lengre jo bedre. så bare går du videre etterpå. Så gjør du dette et par ganger eller så mye du orker, klart beste du kan gjøre. hvis du trener med vekter gjelder dette det samme. Få reps men tongt.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.