< Tilbake til oversikten

Dere på ketolyse, hvor mye trener dere?

høna sa for siden:

Og til dere "drevne", som har gått ned mye; hvor mye trente dere under kuren?

Hannehk sa for siden:

Har til nå ikke hatt tid til så mye trening, men på sikt ønsker jeg å kunne ha meg en sykkeltur eller spasertur hver dag. Trening er viktig!

Bayone sa for siden:

Jeg gikk ned 12 kg uten trening. Det er ikke fordi jeg ikke har tid eller ikke orker å trene, men har ei hofte som ikke greier noen form for trening for tiden. Så det går uten trening men klart mye bedre med :ja:

Elanessë sa for siden:

Jeg har gått ned kilo på lavkarbo uten å trene noe før - så det går ann. MEN anbefales vel ikke. Slanking var iallefall for meg lite vits hvis jeg ikke strammet opp ting.
Så denne gangen beveger jeg meg mye mer. Går til jobben bl.a. Og i de siste ukene har jeg dratt på treningsenteret to ganger i uken. Det er målet mitt.

indi sa for siden:

I ketose trente jeg tre til fire ganger i uken på treningssenter, nå har jeg pause og spiser helt vanlig mat, og trener hver dag, stort sett to økter på minst en time, går i jogging, sykling (4-5 mil), eller spinningtime. Skal fremdeles ned 10 kg, minst, men akkurat nå er det jo sommer, og jeg har mest fokus på å ikke gå opp i vekt. Og jeg elsker å trene... Slappheten ved å trene i ketose forsvant etterhvert syns jeg, men veldig viktig å fylle på med proteiner med en gang etter trening, før dusj og kjøretur hjem og sånn, rett og slett med en gang! Ellers ble jeg dårlig...

Fungirl sa for siden:

Jeg har som mål å bevege meg 6 dager i uken. Da går jeg en tur i raskt tempo i ca en time. Har gått ned nesten ti kilo på 7 uker så tror nok at treningen har hatt mest å si for det faktisk.
Har kjøpt meg manualer også så planen er å få trent litt med de også, sånn at armer blir litt strammere :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.