Heelt grønn som jeg er på dette - så trodde jeg at løk var litt fy-fy, jeg... Men jeg er så glad for at det ALDRI er for sent å lære noe nytt! For som Bergrosa skriver - så er jeg også litt sånn løk-menneske... :D
Åhh, løkringer er SÅ godt! :sikle:
Liker jalapeñopoppers også, og fritert mozzarella, og og og...hehe
Med soyamel er det jo fritt frem å spise litt sånt :D
Jeg bruker ikke soyaprodukter, jeg. Er faktisk litt redd for det pga likheten soya har med kvinnelige hormoner, men jeg fant blant annet dette da jeg googlet.
Lurer veldig på hvordan Spielberg klarer å få ned karbohydratinnholdet til ca 1/6 av hva alle andre soyamel har! Vet ikke om jeg hadde stolt på det, gitt!:p
Det trenger du ikke heller :)
Som sagt er dette et mel jeg bruker veldig lite av. Soya blir mye brukt i Asia, det er først ved veldig høye inntak at det kan være risikabelt ifht hormoner, og særlig da for gutter som ikke har kommet i puberteten ennå.
Vel, både jeg og andre merker det faktisk på kroppen når vi spiser soya. Det er slett ikke uskyldig og man trenger ikke store mengder for å merke noe, heller.
Men det er jo opp til den enkelte hva man putter i kroppen! Jeg drikker light brus som andre anser som gift, så ........................;):p;)
Men alt med sojamel smaker rett og slett helt jævlig etter min gane da, så jeg har bare prøvd det såvidt og måtte kastet alt jeg har prøvd med det. For en fryktelig smak:(
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.