pazuza sa for siden:
hei jeg er helt grønn på dette her å har hørt om noe sånne urin pinner du kan tisse på for å se når du er i ketose:rolleyes:er det noen som hva hva de heter
pazuza sa for siden:
hei jeg er helt grønn på dette her å har hørt om noe sånne urin pinner du kan tisse på for å se når du er i ketose:rolleyes:er det noen som hva hva de heter
Tuppen sa for siden:
ketosestix du mener?
Elanessë sa for siden:
Det heter ketolysestix ja. Les mer om dem her
HP sa for siden:
De har også på apoteket, der finnes mange forskjellige merker. Spør etter ketostix eller si det du skriver i hovedinnlegget, så finner de det de har.
pazuza sa for siden:
jepp var nok det jeg mente ja, takk for svarene folkens:p vet dere hvor jeg kan få kjøpt de å hvor mye de koster:):)
HP sa for siden:
Apoteket.
Photobscura sa for siden:
Ketostix koster femti kr for ganske mange stix. Det finnes en annen type som i tillegg måler glukose i urinen, den koster ca nitti kr.
pazuza sa for siden:
oki det var jo ikke så dyrt da, men får du kjøpt den på apoteket??
HP sa for siden:
På apoteket, ja. :)
scartz sa for siden:
hey !
Leste igjennom kapittelet i boka, men fant ikke svar til spørsmålet mitt.
Idag sprakk jeg og tok meg en kaffe latte, og jeg vil sjekke om den har påvirket forbrenningen min. Jeg drakk den ca kl 12 idag, så NÅR burde jeg teste ut ketostixen? Ikveld? (den viste lys rosa), eller vises ikke resultatet før om noen dager?
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.