< Tilbake til oversikten

Ryvita?

leyla73 sa for siden:

Noen av dere her inne som har smakt Ryvita? Den har 6,7g karber pr. skive.

Nå er ikke jeg så flink å teller karber, så jeg søker litt bistand og tanker fra dere andre... Jeg får i meg 1-2 porsjoner salat pr. dag. Men, ser ut til at jeg kanskje kommer til å kutte den ene salatporsjonen (lunchen, - av praktiske grunner) med ei skive Ryvita med egg på + litt cottage cheese attåt.

I tillegg kommer jeg til å kutte ned litt på fløten (tror jeg), - for det aner meg at den kanskje kan være en "stopper" for meg.

Ellers går det en del egg og litt bacon. Nakkekoteletter er jammi til middag. Steker litt sopp som tilbehør og har salat i tillegg. Her fyller jeg også på med litt fett (smør).

Høres dette ut som en grei sak..? :confused:
:confused:

Venter Ketolyseboka i posten ganske snart... :D

Gerd sa for siden:

Ryvita er godt det :D Men jeg liker fiberrik (ca 3,7 karber pr. plate) godt.

Maten din grei ut, sånn "lavkarbo generelt".
Men skal du følge ketolyse, så er ikke verken kjøpeknekkebrød eller kjøpebrød et alternativ, det er for mye karber. Og feil karber. På ketolyse er det 15 -20 karber daglig, de fleste fra grønnsaker som vokser over jorda. Dette er viktig pga. alle vitaminer og mineraler kroppen trenger for å fungere og forbrenne optimalt :)

luringen sa for siden:

jepp...du må nok til pers å lage sjøl i fra oppskriftene her inne. Spiser litt fiberrik jeg da, men er ikke på ketolyse..

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.