< Tilbake til oversikten

Trenger hjelp til middag, -mangler fløte!

Momsa sa for siden:

skal steike kylling og bacon. tenkte å surre inn noen grønnsaker. kan jeg bruke seterrømme og/eller cottage cheese istedet??
blir det nok fett, liksom?
blir det rar smak hvis jeg slenger oppi broccoli og blomkål i samm gryta? masse krydder, seff

Gerd sa for siden:

Jeg ville brukt rømme og surra grønnsakene med :ja:

:)

Momsa sa for siden:

ok,takk!:) snille gerd,er her alltid du!;)
tenkte å kjøre alt sammen da, kjøttet også. blir det greit med med væske, tror du?
også lurer jeg på eeen ting til.. lager mat til hele fam (2 voksne,en mini). kan jeg dele ingrediensene på 3 da, eller må jeg veie alt jeg tar på tallerken? (iiikke lyst,mye styr synes jeg..) tenker at det uansett må være greit, fordi det er lavkarbo-varer og de er regna ut totalt...

Gerd sa for siden:

Det jeg har gjort på slike middager, er å veie allt først, lage middagen og spise meg mett... Tatt sånn ca. :ja:
Og det blir nok væske syns jeg :ja:

Momsa sa for siden:

aaah,supert!:) thank u! :*

Fungirl sa for siden:

Kanskje ikke akkurat dele på tre heller, lille jenta spiser vel mindre enn sine foreldre tenker jeg :)

Momsa sa for siden:

neida, delte på 2 jeg;) regner ikke med det hun spiser, det blir vel litt feil ja

Fungirl sa for siden:

Der er bra :) Da er du nok inne på det riktige vettu :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.