pepsifrida sa for siden:
hei er ny på forume her. fant en fin kost planleger jeg har lyst til og dele med
dere:)www.sizematters.no/kostplanlegger.php
pepsifrida sa for siden:
hei er ny på forume her. fant en fin kost planleger jeg har lyst til og dele med
dere:)www.sizematters.no/kostplanlegger.php
beate sa for siden:
Hei. Var inne å så på denne, men fant flere feil når det gjelder karbene for enkelte matvarer, ihvertfall i forhold til den tabellen jeg bruker som er her inne på forumet. Det står at egg f.eks inneholder bare 0.3 karber, men det er vel 0.9 karber i 100 gram egg. Og kjøttdeig har ikke 0 karber, men 0.9 karber pr. 100 gram, og brokkoli står oppført med 2.2 mens det her inne er 2.9 eller var det 3.2? Uansett, ville bare gjøre deg oppmerksom på dette :)
pepsifrida sa for siden:
t vis det er sån men har set lit og tror det stemer..:):):):):):)
matportalen.no/matvaretabellen/index_html/tabell_view?nutrients=&searchmode=normal&valgtevarer=1198184134.65&grouping=0&togglerowcol=col
matportalen.no/matvaretabellen/index_html/tabell_view?nutrients=&searchmode=normal&valgtevarer=1198184290.62&grouping=0&togglerowcol=col
beate sa for siden:
Har sett at matvaretabellen også sier at egg f.eks har 0.3 karber, men det er også feil. Ihvertfall ifølge de som har holdt på med lavkarbo leeeenge.
tulla sa for siden:
Velkommen hit :)
Så flott at du starter din "karriere" på forumet med å ville dele....
pepsifrida sa for siden:
vet ikke med dere andre, men det har vært et bra verktøy for meg, og jeg håper den stemmer. :cool:
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.