Jeg lurer på om Grunnprogrammet i RYP er forenelig med ketolyse? regnes den styrke- og kondisjonstreningen som hard og blir for mye for en på ketolyse?
Er det kanskje en bedre ide å spandere noen kroner på en personlig treners vurdering og få et program mer tilpasset meg? Er ikke for å gå ned fortere eller noe jeg vil trene, bare stramme opp fysikken så jeg slipper å se ut som en slapp saccosekk :rolleyes:
Ah, skjønner :) Jeg reiser ikke og treningsenteret er åpent fra 05.00- 23.00 så dette burde jeg få plottet inn :D
Men vi får i oss nok protein og denslags ja? Trenger ikke noe ekstra? Kanskje ta med en sneie frokostpannekake til etterpå?
Hm, heftig forside... han duden med kylling og de egga, wow.... blir litt stressa av mindre.
Minner litt om da jeg trente på vektergården, med alle disse unge guttaboys som pumpet jern. Apparatene sto ganske tett, og hvor skal man se liksom? Så jeg hadde på ipoden og hørte på lydbok - krim - og forsøkte å ha et ufokusert blikk ut i lokalet. Men hvor enn jeg så var det en mannemuskel blikket havnet på. Den dagen jeg oppdaget at jeg stirret på låret til en fyr med meget kort shorts, sånn ca 1 meter fra der jeg trente, og fyren plutselig satte seg opp og det viste seg at det var en meget god kollega av meg, da skiftet jeg treningssenter. :lol: Det blir rett og slett for heftig for meg.
Ellers virker det jo bra da, å bli fulgt opp av personlig trener.
Hihi, jeg søkte på den personlige treneren de har der... My god, da fikk jeg litt prestasjonsangst, omtrent sånn en vurderer å trene seg opp på et annet senter før en begynner der :p
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.