har ikke gått ned et gram på en uke, og lurer på hva jeg gjør feil.
de to siste dagene er blitt mye tull da, men føler ikke jeg har gått ned noe tidl. i uka heller. heldigvis mistet noen cm, men allikevel veldig opptatt av denne vakta da, som helst skal gå NED.
blir veldig glad hvis noen kan hjelpe meg, er mottakelig for alle tips og råd!
:)
Å ikke gå ned på bare en uke har ikke så mye å si. Om du vet hva du har gjort feil, så prøv å rett opp i det, se litt rundt hva andre som lykkes spiser, og gi det mer tid.
eh..du spiser litt "ustrukturert" liksom :knegg: Kanskje litt lite av alt om du skjønner? Et måltid bør bestå av både protein OG fett OG grønnsaker...og masse vann. ikke en babybel nå og en anton bergh da..om du skjønner? Stor klem! Du får nok dresien på det!
thanks! du har nok veeeldig rett! dårlig til å planlegge, håper jeg klarer å skjerpe meg! synes ofte det er så vanskelig å planlegge dagene, må nok bare prøve så godt jeg kan å sette opp meny for hver dag da. men så er det jo sånn da, at dagen ikke alltid går som planlagt. og da sliter jeg..
men tusen takk for alle gode tilbakemeldinger og tips!!!:)
du kan jo lage opp endel og fryse ned. Og alltid lurt å planlegge/handle inn sånn at man kan lage ånkli mat når man har lyst.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.