Jeg kikket inn på venner og kontakter på kontrollpanelet i går. Der fant jeg to lister med navn, en kort og en lang. Jeg ble kjempeglad. Og trodde dette var personer som ville være venner med meg. Syntes dette var kjekt og trykket på en knapp som jeg trodde var å akseptere alle sammen.
Den korte listen er her fremdeles, den andre er borte. Så da lurer jeg på:
har jeg slettet forespørsler om vennskap?
har jeg sagt nei til vennskap?
er listen her fremdeles, bare jeg ikke finner den?
Da fikk jeg vel egentlig svar på det jeg lurte på. For du Linn er ikke på den korte listen som jeg har igjen. Da ser det ut som om jeg har slettet alle forespørslene om vennskap. Dataukyndigheteten er derved eksponert. Kjekt at du vil være min venn. :):) Jeg vil også være din venn. Nå skal jeg gå inn igjen prøve å få det til.
Til dere som jeg har slettet forespørslene til. Vær så snill å ikke gi meg opp. Vær så snill og prøve igjen. Vær snille og ikke vær såret fordi dere ikke har fårr svar.
Hei, hei alle venner. Dette var veldig kjekt. Men så lurer jeg bare på hva vi gjør med vennene her inne. Hjemme innviterer jeg gjerne vennene mine på champagne og ostekake. Det blir litt vanskelig her. Jeg får kanskje prøve å finne svar på dette i karbojunkie.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.