< Tilbake til oversikten

Trenger noen til å lage ketolysemat til meg

mec sa for siden:

hei
Jeg trenger noen til å lage ketolyse retter til meg og vil gjerne betale godt for det.
Pga arbeidssituasjonen min blir det stort sett bare spist ferdigmat av koteletter og kylling og jeg begynner å bli litt lei av det, og jeg tenkte at hvis noen på Sunnmøre eller i Romsdal feks hadde tid til å lage mat til meg så kunne jeg både betale for maten og jobben med å lage den.
Hjelp mottas med stor takknemlighet

candyland sa for siden:

jeg bor i romsdal, hehe.... men har dårlig med tid selv, så derfor sto jeg en hel kveld og stekte opp diverse retter med kjøttdeig, kyllingfilet, biffkjøtt, grønnsaker og forskjellig krydder, så nå har jeg fryseren full av porsjonspakka lunsjpakker til å ha med på jobb:) Er også så hedig at jeg jobber rett ved siden av en matbutikk med skikkelig bra salatbar, så ender ofte opp der når jeg blir sulten utpå arbeidsdagen:)

quebec sa for siden:

åhh, jeg kunne ha gjort det!
Elsker å lage mat :)

men bor dessverre laaaangt unna.

men på www.spisdegslank.no selger de sånn mat som du kan få hjem.

mec sa for siden:

takk for svarene så langt:)
Har vært inne på spisdegslank, men det er ikke så mye de selger på postordre, hadde jeg derimot bodd på østlandet kunne jeg hentet hos dem og da var utvalget stort.

mec sa for siden:

Er visst ikke noe respons, så jeg blir vel nødt til å gjøre innbrudd i frysern til candyland

Photobscura sa for siden:

:lol:

Men, som noen her sier, det kan være en idé å lage opp et arsenal av mat som bare er til å ta ut av fryseren og varme opp! Kjempelurt :ja:

Alyssa sa for siden:

Dette hadde vært drømmejobben for meg, men bor dessverre ikke på rett plass.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.