< Tilbake til oversikten

Soyaflokker

quebec sa for siden:

Har kjøpt en slik pakke på helsekosten, hvorfor vet jeg ikke. kanskje fordi det såg ut som cornflakes og hadde lite karbs??

Noen som vet hva dette produktet kan brukes til?
i lapper eller???:)

Kitt sa for siden:

Har tidligere brukt det både som "frokostblanding" og i bakeverk.

Nike sa for siden:

Fint å bruke sammen med frø og hakkede nøtter/mandler som frokostblanding. Kan helt sikkert fint også brukes i lapper eller bakst.:)

Anne sa for siden:

Det er mye proteiner i det, så det er et godt suplement til storehavregryn, som blanding i feks Yoplait 0,2% yoghurt og cc....og litt kanel på toppen:p

For de som kan spise litt mer karber enn på ketolyse...:)

tulla sa for siden:

Har brukt det i lapper, vafler, frokostblandinger, muffins etc... Fint å bruke og blande i det meste :)

quebec sa for siden:

men mener å ha lest på noen innlegg tidliger, at det var litt sånn usikkerhet ang. kh i produktet? At det sto feil bakpå pakka, jeg har kjøpt ....ah, det tyske merket, husker ikke helt navnet, men noen som husker hva som det ble einighet der?
Hvor mye karbs var det EGENTLIG? :)

matvraket sa for siden:

du har sikkert kjøpt den fra spielberger / dementer

det er den jeg og bruker å kjøpe.. og det er digg med fløte og kanel :sikle:
fedon har også en oppskrift med soyaflokker i vaffler ;)

og denne typen soyaflokker er det ca 3 karber pr 100g?? eller er det feil på pakken??

quebec sa for siden:

stemmer, spielberger var det. Ja, det var noen somhadde den samme pakka men at det sto et helt annet tall på khmengden, så jeg ble jo litt usikker. Men nam, fløte og kanel sammen med flokkene, knas :)

matvraket sa for siden:

:sikle: det er livretten min.. har vært kveldskosen min mang en gang ja :ja:

quebec sa for siden:

hva med å lage de sammen med med litt sjokolade og så i ovnen?

flokkesjokkis kjeks?

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.