Noen med gode tips til brød eller lignende?? Jeg gikk engang på Eurodietten, og for meg er mat med soyasmak så å si blitt et brekkmiddel...desverre...:(
Jeg var inne å så på nettsiden www.lavkarbopikene.no og de har en brødmix med 6 gram karbohydrater pr.100 g, har noen smakt det eller noen formening om det brødet???;)
Brødet inneholdt plantefiber,eggepulver,hampefrø,solsikkefrø,gresskarkjerner,amarant,soya,knuste linfrø,FRUKTOSE,seltin, bakepulver og sesamfrø...
De hadde også mandelkake-mix, pizzamix,desserter,kaker,kjeks og alt mulig annet.
Er det noen som har noen gode tips???Tar imot med glede:D
Jeg prøver meg på ketolyse-kuren, og har både soya og bakemix tilgjengelig..
Veldig gode, og da sparer du de dyre bakemixene til andre anledninger.. har ikke johannesbrødkjernemel oppi, de henger fint sammen uten.. så er skikkelig dagligvarebrød, egentlig :)
Hei:)
Tusen takk for oppskriften, den skal jeg prøve:p
Liker liksom det som det er mest mulig "normal" smak på..
:pHar du flere gode må du gjerne slenge de innom meg:D
Det er veldig godt, men blant annet jeg får voldsomme magesmerter av det og produserer uhorvelig mengder gass. Det finnes mange veldig gode oppskrifter her inne og de fleste tar bare noen minutter å lage :heia:
Jeg likte det brødet fra lavkarbopikene veldig godt, men det var lite, vanskelig å kjære av og mugna fort, dessverre. Så råder deg til å prøve oppskriftene du har fått oppgitt her:)
Hvis brødet mugner fort så kan du jo skjære det i skiver og fryse det ned, og så ta opp et visst antall skiver hver kveld. :) Jeg har lyst å prøve den brødmixen. Har bestilt pizzamixen.
namnamnam :)
Jeg kan ikke beskrive hvor godt det er med kjøleskapskaldt brød med smør og organisk peanøttsmør.... :sikle:
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.