< Tilbake til oversikten

Sett sånn vranglære! Neineinei!

SusieBlues sa for siden:

Å, jeg blir sliten av å lese slikt. Vet ikke hvorfor jeg faktisk leser det.. Frustrert..
Men ok.. "Og neida, poteter er det ikke noe galt med." HJEEEELP!

quebec sa for siden:

enig. :(

Summer sa for siden:

Noen som tok testen på hvor mye en kan om fett? Jeg synes spørsmålene var litt vanskelige jeg. Og dessuten, så trenger jeg ikke tenke på hvilket kjøtt det er mest fett i av kylling og indrefilet av svin, for det har ingen betydning. (Sånn til mitt forsvar. ;))

Kristin_B sa for siden:

Tok ingen test, jeg leste at poteter var bra og fett var ille, og så stønna jeg litt oppgitt og så laga jeg en tråd her inne :lol:

Manina sa for siden:

Jeg fikk veldig bra på quizen, men fikk ikke se fasiten etterpå. Jeg synes tallene var annerledes i mange ting enn det jeg mente å huske fra før.
Men dette er ellers veldig useriøs journalistikk. De tjener vel på hvert besøk, hvert klikk, så da er det vel ikke farlig med innholdet. De hadde jo også en link til hva de mente om fett, og der var det ingen overraskelser.
Men synes det er trist, for det de sier kan faktisk få følger for mange. Følger som ikke er så greit for dem det gjelder.

Summer sa for siden:

Jeg fikk heller ikke opp fasiten.

Det er viktig å få støtte når man er oppgitt.

:dulte:

Kristin_B sa for siden:

Og nettopp derfor elsker jeg lavkarbo.no!! Så tuuuusen takk!!! bøyer meg i støvet :dulte:tilbake :lol:

Gracella sa for siden:

Da har jeg lagt inn et "flammende" innlegg :D under artikkelen.

Bortsett fra alt maset om kalorier, så er de litt på rett vei: lag din egen burger og lag din egen potetsalat - bortsett fra at de glemte å si "kutt ut poteten i potetsalaten" ;)

Det er virkelig synd at de ikke klarer å skrive noe om karbohydrater og viktigheten av å kutte sukkerinntaket, ikke fettinntaket....

Photobscura sa for siden:

Samme her, gikk litt fort i svingene, men jeg tror jeg fikk fram budskapet :D

Aline sa for siden:

Så bra med diskusjonen :D

Kristin_B sa for siden:

Så flott! Dere sier jo virkelig fra :ja:
Fint jeg fant denne artikkelen ;)

Distrea sa for siden:

må finne igjen:D

Solskinn sa for siden:

Flotte kommentarer :)

sukk men for en elendig artikkel. Ikke rart at folk blir forvirret.

Stupedama sa for siden:

Nydelig, folkens! :lol:

Veggpryd sa for siden:

Ser KK fikk litt pepper av folk som vet bedre! :D Heldigvis!

... og for en useriøs test! stønn

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.