Har holdt på i 3/4 år nå. Vekta veksler mellom 100-107, mest det siste. Starta på Ketolysekuren, men gikk over til Skaldemann. Har bra utslag på stixen. Og ligger GARANTERT under 20 gr carber på dag. Men kiloene sitter like godt.Og bøtter på med vann.
Er det mulig å spise FOR LITE ? slik at kroppen tror det er dårlige tider, og går på sparebluss.
Spiser stort sett 2 måltider pr dag ,frokost og middag. Er ikke sulten egentlig til middag, kunne sikkert ha gått til neste dag.
Frokost 200- 300 gr bacon og to egg, middag litt fortskjellig. Men sånn ca 3-400 gr av et eller annet med masse fett.
hmm..rart. Men hva spiser du elelrs da? kan du heller spise flere mindre måltid så ikke kroppen tror den er på sparebluss? Spiser du ikke noe grønt? Jeg hadde blitt lei ja..Hva med å legge opp noe mere karber en periode i form av grønt?
Det halve året jeg gikk på Ketolysekuren så var jeg nøye med å spise grønnsaker. Følte meg som en mellomting mellom ulv og sau.
Kan det være så enkelt at vi alle er forskjellige ?
Selv på hard fett-kur (Skaldemann) så kommer ikke blodsukkret under 6,3.
Betyr det at levra mi lager sukker av protein, litt vel effektivt.
Skal bli spennende de neste 11 dager, da skal jeg bo i telt på Vestfossen. Lage all maten på en liten spritkoker.
Ha en strålende dag
Mvh Grovsnus
Ja, faktisk :D
Det kan hende det hjelper å spise mer variert, men et stort poeng er jo at man skal være BEHAGELIG mett ved hvert måltid, og ikke spise når man egentlig ikke er sulten (selv om man i blant må kjenne godt etter;)), og om du ikke er sulten nok til å spise lunsj eller kveldsmat, så faller det jo liksom på sin egen urimelighet.
Får du nok mosjon? Det kan hende at du spiser for mye protein, har du gjort noe regnskap på hvor mye proteiner du får i deg?
Hvor mye har du gått ned til sammen, og når stoppet det opp?
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.