< Tilbake til oversikten

Gjev snart opp ...

Konkelimonke sa for siden:

Er det ikkje slik at trening skal vera med på at vekta kryp nedover? No har eg same vekt som eg hadde til jul, og ingenting skjer... dei dagane eg trenar går eg heller OPP enn ned, noko som er skikkelig demotiverande... Dei dagane eg sit slapp som ein sokk i sofaen, ja då går eg litt ned, men dette kjem jo på att med ein gong eg løftar ein fing...

Eg har veldig god kjennskap til lavkarbo/ketolyse no etter eitt og eit halvt år på "saken" så eg trur ikkje eg et for lite eller for mykje...

MEN kanskje eg skal droppa den sukkerfrie sjokoladen eg tek ei rute av i ny og ne? Det skal vel ikkje ha så mykje å sei...??

Iallefal, eg treng tips! No vil eg gjerne nå 60kg, etter snart to år på "slankaren"! Dei siste 6 kiloa sit som SPIKRA!!!!

fortvila

Iset sa for siden:

Hvor høy er du? Kanskje matchvekten din ligger litt høyere enn det du selv ønsker? Da er det ikke lett å omvende kroppen.

Momsa sa for siden:

ikke gi opp! men sjekk litt med lege ifht underhudsfett og sånt. kan være som iset sier, at kroppen din er fornøyd nå. og da skal du også være det!!.9 men vet det er vanskelig.
men husk at hvis du trener mye, som er kjempebra, så øker muskulaturen. og den veier mer enn fettet.
er ikke sånn kjempe-inne på alt med ketolyse enda, men hva med å sjekke ut det med å øke/minke karbs?

ønsker deg lykke til videre, sikker på du klarer det! ps. spør dr. torkil!:)

Hei, og takk for svar!

Iset: eg er 163 høg, så det vil sei at eg litt akkurat på "normal"grensa... difor vil eg ned litt til, og eg veit at kroppen min trivast betre på 60kg enn 66kg... men, det kan jo vera at kroppen er ein "annan" no enn då eg gjekk på ungdomsskulen! hehe!

Jo, kan kanskje prøva å auka litt på karbane... hmm... eta litt meir om dagen? Men, eg er ikkje så veldig svolten, så det er ei utfordring det!

Eg får vel berre halda fram med treninga... men, Momsa: korleis sjekkar ein underhudsfeittet då? Eg har ganske markerte "kyllingfiletar" på ryggen framleis, så eg fryktar at eg har ganske mykje underhudsfeitt, iallefal der... haha!

:rolleyes:

Iset sa for siden:

Kyllingfileter, der var det et nytt ord ja. :lol:
Ja da er du en smule lavere enn meg, jeg er 174 cm og bør ikke gå under 65 kg (helst egentlig ikke under 70 om jeg regner med økt muskelmasse). Det skal ikke være lett. :klem:

sirimor sa for siden:

Hva trener du med da?

Hvis du f.eks. tar en rask morgentur før frokost (kun vann og kaffe/te innabords) på ca. 45 min. hver dag, og så supplerer med en styrketreningsøkt på ca 30-40 min 2 ganger i uka, OG holder deg på ca 1500-1800 kcal pr dag (lavkarbostyle såklart) da går du garrantert ned.
Det er ihvertfall verdt et forsøk.
Styrketrening vil binde endel væske i musklene, så regn med en vektøkning på ca 0,50 - 1,00 kilo et døgn eller så etterpå.
Håper du finner utav det:)

Eg går FORT, evt joggar i 40minutt omtrent kvar dag, pluss suplerer med litt styrke innimellom, samt sykling og rockering.

Tur går eg som sagt kvar dag, i tillegg til dette andre. Syns eg er VELDIG flink med trening, i og med at eg omtrent ikkje har gjort nokonting på lenge.

Kanskje eg skal prøva å telja kcal i tillegg til karb... men eg vil nok komma langt over 1500-1800kcal om dagen i og med at det er mykje smør i maten eg et, eller olje.

Men tusen takk for svar alle saman! Må nok berre bita tennene saman og håpa på at det hjelper!

(ein liten romanse hadde sikkert hjelpt på, men ingen romantikk i sikte gitt... :p)

Løvetann sa for siden:

:D :heia:

Hehe! ja du meiner det? :p

Momsa sa for siden:

du får sjekka underhudsfett hos legen. hadde en kollaga en gang med motsatt problem av oss; hun var for tynn. prøvde alt av mat og mosjon for å legge på seg, men det gikk ikke. til slutt gikk hun hos legen og da hadde han visstnok sjekket det. hun fikk beskjed om at prosenten med underhudsfett var normal, og da skulle hun ikke bekymre seg. vet ikke om dette blir motsatt for deg, men bare kom på det sånn i farten...

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.