Hei,
[font=Comic Sans MS][/font]
Da er nesten en dag til gått, men i dag har det vært vanskeliger å få i seg mat. Jeg er sulten, men den kommer snikende med kvalme:(. Jeg ble fryktelig trøtt etter lunsj, og sov en halvtime :mad: Er jeg fremdeles på vei inn i ketolyse? Hodepinen ligger bare å murrer, men slår ikke helt ut.
Om en time skal jeg spise et lite mellommåltid, tenkte da på hasselnøtter.
Tidligere har jeg spist frukt til, men ikke i denne kuren?!!?
Har vært ute å løpt i dag også, i ca 15-20 min. Utrolig deilig!!! Syns ikke å merke at energien kommer ei heller lysten på mat. Syns maten er kvalmende, og det byr meg nesten i mot å få i seg så mye fett og egg!!!
Fler som har det på denne måten?
Hei !
Har hatt pause i en måned og startet på igjen, er nå inne i min andre uke. Jeg har hatt en tøff start; svimmel,kvalm og utrolig trøtt ,men resultatet er overveldende: - 2,7 kilo !!!
Så kan vel nesten si at det er verdt det...
Men vi skal vel være litt forsiktig med å trene for hard når vi går på Ketolyse(ser du har jogget )
Første spørsmål: Har du boka, og har du lest skikkelig? Der står alt om bivirkningene vi kan få når vi går inn i ketose. Det høres ut som om du har noen av disse. ;)
Andre spørsmål: Tar du ketolysetablettene? Noen kan bli kvalme og føle seg litt uvel når de tar krom/kalium-tablettene. Torkil selv har bl.a. anbefalt at man da kan dele opp tablettene i to en periode sånn at man i hvert fall får i seg noe. Etter en stund går det som regel greiere med tablettene.
Det er ikke så mye frukt som er tillatt på ketolysekuren nei, så her er det bare å holde ut til du er ferdig med kuren og skal begynne på vektvedlikeholdet. Det er verdt det!
Energien kommer nok ikke så raskt - spesielt hvis du nå akkurat er på vei inn i ketosen. Men bare vent - så er du der!
Takk for svar, jeg skal lese litt mer om bivirkningene. Ja, jeg tar tab. og har fått boken.
Jeg føler selv at jeg drikker ganske MYE vann, så det burde ikke være noe problem. Jeg løper ikke veldig mye, ei heller hardt. Hadde med snuppa på 9 år i dag, og pjokken på 5 i går.
Det som er positivt er jo at jeg har dere og får støtte her :D:D trenger det når det ikke føles så bra :-)
Hadde det akkurat sånn som deg Flisa, og etter det jeg har skjønt har de fleste det. Jeg hadde mer kvalmen i uke 3, mens de to første ukene var det kjempevanskelig å få i seg mat. Men det går over :) Bare ta det med ro, så kommer du sakte men sikkert tilbake til en kvikkere deg enn du hadde før :)
Lykke til Flisa, dette går kjempebra :)
det er jo en form for abstinenser vel? Kroppen protesterer på å ikke få det den er vant til å få...
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.