Dette er skikkelig sprøtt og irriterende, men hver gang jeg har vært inne på Youtube så slutter touch pad-en på laptopen min å fungere som den skal!
Det vil si, skrollefunksjonen slutter å fungere (den streken til høyre som man skroller med). Noen som vet hvorfor det blir sånn? Eller er det bare noe feil med lapperten min?
Gremmende i alle fall.
Jeg har også lap med touch pad, men har aldri opplevd dette etter å ha besøkt YouTube. Og jeg er der ganske ofte, for jeg har konto der...
Det høres ut som et komplott mot din person, det der.
Kan det være fordi det er to scrollefelt? Ett hovedfelt og ett felt med lignende videoer. Kanskje du må markere det feltet du vil scrolle i? HUsker ikke hvordan det er hos meg. Kjører mac, men sitter nå på en stasjonær mac.
Et komplott mot min person :lol: jo, det virker som om komplotter mot meg er i vinden om dagen :rolleyes:.
Skjønner hva du mener, Stuperdama, men den slutter å fungere på alle andre sider også, uanset hvor mye jeg trykker og dobbeltrykker. Det eneste som hjelper er å restarte maskina... :o
Ok. Om man holder muspekeren over flashelementer (som filmavspilleren på youtube mfl) så bestemmer flashelementet funksjonalitet på scrollhjul osv. På youtube har det ingen bindinger, så om du holder muspekeren over filmavspilleren vil ikke scrollhjul/felt ha noen funksjon.
Men hvis det skjer på alle sider, så er det antageligvis et problem i nettleser eller operativsystem.
Edit: Det der skjønte jeg nesten ikke sjøl en gang... Jeg skulle vært lærer... oppgitt
Altså vil ikke siden scrolle om muspekeren er innenfor rammene på filmavspilleren. :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.