Trådløst nett hjemme så den bærbare flytter seg rundt... Enda ikke vært på rommet med den rare stolen da..
Den stasjononære er stasjonær.
Den på biblioteket er ok å bruke
Skolen; 3 datalaber, pluss trådløst nett til den bærbare :p
Gå aldri på nettet alene.
Jeg og lise er som regel sammen
Datalaben på skolen er RL sosial
Også har jeg jo dere da... :p
Lag en logg som viser hvor mye du surfer.
Det er bare å skrive innlegg det, datostempling og alt å det! :D
Fortell andre om ditt problem.
550 mennesker ser meg på nett daglig...
Har jeg problemer?
Få nok mosjon. Da blir du trøttere om kvelden når datamaskinen er mest fristende.
Hmm... Kansje jeg skal skrive MUP likevel? :p
Ikke bruk alias. Stå for hvem du er, vær deg selv.
Selvfølgelig! :snill:
Ta fri fra internett og epost en eller to dager.
Ikke no problem, men hver gang jeg gjør det dukker det selvfølgelig opp en PC med internettilkobling likevel... :cool:
Søk profesjonell hjelp hvis internettbruken går ut over jobben eller ditt sosiale liv. "
Sosialt liv er på nettet, det er den eneste plassen jeg virkelig har følt at jeg har kunnet bli ordentlig kjent med folk! Utrolig bra å kunne ha reflekterte diskusjoner der en får TID til å tenke seg om å kommunisere hva man VIRKELIG mener! :p (Hender det går litt kjapt da, men da har vi 'endre' eller 'skriv svar' knappene... ;) )
Også er det så utrolig godt å kunne bygge 'virkelig' kontakt med mennesker som en allerede kjenner! :ja:
Flytt datamaskinen til et annet rom. ¨
Nei, kommer ikke på tale. Pc'n er trådløs med har en utmerket plass under hjørnet i taket.
Gå aldri på nettet alene.
Greit nok, har stort sett alltid toåringen min lekende rundt her.
Lag en logg som viser hvor mye du surfer.
Sånn at jeg kan bli deppa over alle de timene jeg kaster bort med å skaffe kunnskap for å bli enda mer intelligent?:D
Fortell andre om ditt problem.
Ok hør her alle lavkarbomennesker: "Jeg har et problem". Og det er at jeg ikke er motivert for å spise Atkins i dag. NEttproblem? Jeg??? Neida!!!:p
Få nok mosjon. Da blir du trøttere om kvelden når datamaskinen er mest fristende.
Nei nå får det jaggu holde med de åtte timene i uken jeg trener!!!! Mer kan du ikke forlange av en mamma med to barn!!!
Ikke bruk alias. Stå for hvem du er, vær deg selv.
Har alltid vært meg selv. Selv med aliaser så vet alle hvem jeg er likevel!
Ta fri fra internett og epost en eller to dager.
Tar hele tre uker fri hver sommer jeg!!
Søk profesjonell hjelp hvis internettbruken går ut over jobben eller ditt sosiale liv. "
Hvilket sosialt liv???
Ingen av de foreslåtte tingene over her kommer til å hjelpe uansett, er man hekta så er man hekta;)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.