Mandag forrige uke veide jeg 71.4 kg, startet da på lavkarbokur igjen.
Har vært veldig flink syns jeg, og holdt meg unna tab extra, fiberrik til frokost osv... Men slukte 2 esker med Mellers drops på lørdagen, de som ike har karbohydrater. Og spiste litt bacon gull søndagskvelden. Kan dette være grunnen? Bacon gull er jo veldig salt, kanskje jeg får mye vann av dem rett før veiing mandag. Veide 71.1 i dag morges, ble ganske skuffet. Har drukket mye vann, og kuttet ned på kaffen kraftig.
ups, kom nettopp på at jeg også har laget meg gele av fun light saft m litt krem fra sprøyte boks. Innimelleom har jeg også sprutet litt i munnen min...huff... Kanskje ikke så lurt. Har også spist litt lavkarbo sjokolade som man får kjøpt på lavkarbopikene. Ica selger de. De har 4 karb pr plate. Delte den opp over ca 2 dager.
Bør jeg droppe Mellers, store ifa, bacongull, krem,lavkarbosjokolade de første ukene? Kan det hindre vektnedgang? Spiser ellers litt salat/ grønnsaker hver dag, egg og bacon, grillet kjøtt.
spiser bare store ifa, men har kanskje overdrevet det litt. Har fått veldig vont i magen, luft diare.... Det samme gjeldre Mellers som er sukkerfri og ingen karbs... Men bacongull er sikkert ikke lurt dagen før veiing:mad: Tenkte egentlig på det men gav litt blaffen, bare måtte ha... Tror kanskje jeg er midt i egg løsning også, En og en halv uke siden mens, og vont i puppene:o Kjenner at jeg har vann i kroppen også, spes fingrene. Skal drikke massevis m vann i dag, og holde meg langt unna Bacon gull:rolleyes:
Takk for svar, det er så flott å ha en sånn plass å henvende seg når man blir litt motløs og fortvilt....
:(Det skal jeg gjøre fra og med i dag, dumt om "lovlig" godt stopper vekta. Ikke mer, ifa, Meller, Bacongull,lavkarb sjokolade,krem.... På noen uker i allefall, til vekta beg å bevege seg. Har jo klart å kutte tab extra noe som jeg har vært avhengig av....:rolleyes:
Thanks, skal melde neste mandag om det gjorde susen....
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.