< Tilbake til oversikten

nå har jeg gått ned 10 kg:)

#1

Iset sa for siden:

dette går strålende. men det er mest vann tror jeg, siden det har gått så raskt. jeg er iallefall kjempefornøyd. hvor lenge kan man egentlig gå på introfasen før det blir skadelig? ifølge Atkins selv, har han jo satt flere sterkt overvektige personer på laaang introfase, faktisk flere måneder...

Heia Atkins :D


#2

ayliah sa for siden:

Så flott da Iset;O)Morro å høre;O)Jeg lurer faktisk på det samme..men jeg regner med at jeg ikke klarer å gå så lenge på introkur!Jegtror det holde rmed 14 dager-3 uker for mitt vedkommende..;-)
Selv har jeg gått ned 4.5 kilo på denne uken..men det er nok mesteparten vann her også ja;-)

Ps..lykke til...dette er gøy:D


#3

Fleskepølsa sa for siden:

Gratulerer begge to.
Så flinke dere er!:)

Jeg gleder meg til å komme i gang, håper det går like bra med meg.


#4

cathrine sa for siden:

:) Så flink du er!
Jeg sitter og leser alt jeg kommer over av innlegg og div....det er min tur å starte om en uke :D!!
Syntes du det er tøfft? Hva spiser du til frokost? Jeg har litt problemer å finne noe som går raskt og er lettvint...-har et hektisk program på morningen og har ikke tid til omelett o.l.

cathrine


#5

HP sa for siden:

Gratulerer!

Du vil nok oppdage at det ikke var mest vann... mye fett også!

Glukogen i musklene binder opp max 1,5kg vann! Selvfølgelig du kan miste mer enn det, men da har det ikke med karbohydrater å gjøre...

Mangen som følger introen helt til de er ferdige å ta av... ;)

På vedvarende vekttap skal du bare øke litt på karbohydratene, og introdusere ca 1 "ny" matvare hver uke... Da vil du oppdage hva som utløser søtsug, og om du evenetuellt har noen matvareintoleranser du ikke visste om... ;)

Cathrine: En omelett tar 5 minutter å lage... Du kan eventuelt lage den kvelden før... Kjempe godt med kald omelett til skinke eller laks! Ost og pålegg er også knallgodt!

Flytter denne tråden til Atkins Generellt jeg! :)


#6

Begod sa for siden:

Rask frokost : Proteinshake med olje, tar 30 sek å lage og 30 sek å drikke.

Jeg vil fraråde folk å gå lenge på intro, det er bedre å bruke lengre tid og heller holde seg lengre i vedvarende vekttap.

Som vi så ofte har sagt : dette er ingen slakekur, men en livsstil.

Mindre sjanse for å sprekke hvis man tar det litt rolig.

Atkins har holdt folk i ketose i over et år , men det skal man ikke gjøre uten å bli oppfulgt av kvalifiserte leger.


#7

Begod sa for siden:

  • 10 kg på 14 dager eller? , dæven døske!!!!. gratulerer Iset:D

#8

Iset sa for siden:

oj nei ikke på 14 dager hehe. men totalt sammenlagt siden jeg begynte på Atkins i januar. blir vel 3-4 uker? husker ikke helt når jeg begynte.


#9

Skorpia sa for siden:

Må få bare si det samme som HP, det er sjelden mer enn 1.5-2 liter vann,såsant du ikke lider av ødemer(hevelser spesielt i legger og rundt magen)

Må jeg også få gratulere med flott vektnedgang:-)


#10

Iset sa for siden:

tusen takk :D


Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.